Voormoderatie

Discussieer hier over alles rondom phpBB.
Forumregels
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
Gesloten
Traveljack
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 apr 2016, 23:19

Voormoderatie

Bericht door Traveljack » 24 mei 2016, 02:56

Beste mensen, ik heb op het ogenblik phpbb versie 3.19 en ben op zoek naar een oplossing van een tamelijk groot probleem:
Ik zoek naar een mogelijkheid om de berichten vooraf te modereren van alle gebruikers, behalve een selecte groep.
Ik heb alle instellingen gedaan, op voormoderatie ingesteld, maar nu kan een formlid helemaal niets posten. Ik heb diverse tests uitgevoerd, maar kom niet tot een bevredigend resultaat.
Wat ik wil is dat iemand een reactie plaatst en dat deze in de moderatiewachtrij komen te staan. Echter niets van dit alles gebeurt. Je kunt niet eens een reactie plaatsen, wanneer het forum zo is ingesteld.
Wat moet ik doen?
Nogmaals: ik heb alle forums op wachtrij gezet. Dan zou er eigenlijk toch de mogelijkheid moeten zijn dat iemand weliswaar reageert, maar dat deze reactie automatisch op de wachtlijst komt te staan. Dit doet ie niet, er is geen mogelijkheid om te reageren en de reactie komt zeker niet op de wachtlijst.
Wie kan me verder helpen???

Gebruikersavatar
Ger
Berichten: 4864
Lid geworden op: 03 jan 2006, 22:23
Locatie: 192.68.1.100
Contacteer:

Re: Voormoderatie

Bericht door Ger » 24 mei 2016, 08:05

Open even een topic in 3.0 support, vul daarbij ook even de complete support template in aub.
Geef ook gelijk even aan wat je allemaal hebt ingesteld.

Gesloten