Waarom worden nieuwe phpBB versies alleen op twitter bekend?

Discussieer hier over alles rondom phpBB.
Forumregels
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
nl1sms
Berichten: 818
Lid geworden op: 12 mei 2005, 16:11
Locatie: Zaanstad

Waarom worden nieuwe phpBB versies alleen op twitter bekend?

Bericht door nl1sms » 29 feb 2016, 14:55

In deze tijd van social media valt het mij op dat als er een nieuwe versie van phpBB uit is gekomen dit enkel op twitter bekend wordt gemaakt. Voorheen was het ook op Facebook. Ik vind dit jammer omdat ik meer op Facebook zit dan op twitter en ik wil wel direct weten wanneer er een nieuwe versie is. Ik vind zowel phpbb.com, phpbb.nl als phpbbservice.nl op Facebook leuk. Jammer.

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Waarom worden nieuwe phpBB versies alleen op twitter bek

Bericht door David » 29 feb 2016, 15:27

nl1sms schreef:In deze tijd van social media valt het mij op dat als er een nieuwe versie van phpBB uit is gekomen dit enkel op twitter bekend wordt gemaakt. Voorheen was het ook op Facebook. Ik vind dit jammer omdat ik meer op Facebook zit dan op twitter en ik wil wel direct weten wanneer er een nieuwe versie is. Ik vind zowel phpbb.com, phpbb.nl als phpbbservice.nl op Facebook leuk. Jammer.
phpbb.nl heeft geen Facebook pagina, je kan ze wel vinden en liken als organisatie maar daar kan je eigenlijk weinig mee. Dus ik denk niet dat je een pagina van phpbb.nl liked waar ook berichten op kunnen staan. Ik kan niet spreken voor phpbbservice.nl of phpbb.com hun Facebook pagina's, ze zouden het in ieder geval geautomatiseerd kunnen instellen zodat ze er geen omkijken naar hebben.

Je kan je natuurlijk abonneren op het mededelingsforum dan krijg je netjes een e-mail als er een nieuwe mededeling is ;)
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Gebruikersavatar
Derky
Berichten: 4466
Lid geworden op: 07 apr 2005, 16:24
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: Waarom worden nieuwe phpBB versies alleen op twitter bek

Bericht door Derky » 01 mar 2016, 08:44

Omdat ik de Twitter beheer van phpBB.nl en phpBB.com. :P

Ik zie inderdaad dat 3.1.8 nog niet op de phpBB.com Facebook staat, zal eens kijken of we daar iets aan kunnen doen. ;)

/Edit: Fixed 8-)

Plaats reactie