phpBB.nl Awards 2010 - discussie

Discussieer hier over alles rondom phpBB.
Forumregels
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
Gebruikersavatar
brandsrus
Berichten: 1966
Lid geworden op: 01 jul 2005, 19:38
Locatie: r. Лeувapдeн
Contacteer:

Re: phpBB.nl Awards 2010 - discussie

Bericht door brandsrus » 08 dec 2010, 16:29

Ik kan me wel vinden in de kritiek van David hierboven genoemd. Heb dan wel niet meegedaan met een website maar de juryrapport vind ik vrij klein en staan geen zaken of tips in die het forum / website een boost kunnen geven. Zijn steeds kleine dingen en niet de grote lijnen.

PTish
Berichten: 73
Lid geworden op: 29 jul 2010, 16:03
Locatie: Asten-Heusden
Contacteer:

Re: phpBB.nl Awards 2010 - discussie

Bericht door PTish » 08 dec 2010, 16:33

brandsrus schreef:Ik kan me wel vinden in de kritiek van David hierboven genoemd. Heb dan wel niet meegedaan met een website maar de juryrapport vind ik vrij klein en staan geen zaken of tips in die het forum / website een boost kunnen geven. Zijn steeds kleine dingen en niet de grote lijnen.
In dat opzicht ben ik het wel met je eens. De verslagen zijn vrij kort als je kijkt naar wat er allemaal te beoordelen valt. DoubleJ heeft dan toch wat uitgebreidere verslagen geschreven dan de enkele regels van paul meestal. (No offence verder).

Wij hadden ons ingeschreven om eens wat kritiek te krijgen vanuit een andere invalshoek. Blijkbaar was er echter geen kritiek :P

Gebruikersavatar
Mendel
Berichten: 311
Lid geworden op: 15 okt 2009, 17:26
Locatie: Schagen
Contacteer:

Re: phpBB.nl Awards 2010 - discussie

Bericht door Mendel » 08 dec 2010, 18:03

Van harte gefeliciteerd allemaal, Aquaforum een klein beetje meer :D

Zal de commentaren ter harte nemen.

Gebruikersavatar
Kevin
Berichten: 1684
Lid geworden op: 06 nov 2007, 17:22
Locatie: Brabants schoon
Contacteer:

Re: phpBB.nl Awards 2010 - discussie

Bericht door Kevin » 08 dec 2010, 19:32

Wat een leuke verrassing, dat maakt de vele uurtjes werk erin wel goed.
Eindelijk een Berty, hij zal zeker een mooi plaatsje krijgen. Iedereen bedankt voor jullie waarderingen.

Ik zal de commentaren net zoals vorig jaar is nader gaan bekijken, als snap ik niet dat op de startpagina het blok bij DoubleJ er buiten steekt ik heb er geen last van, welke resolutie/browser praten we dan over?
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Gebruikersavatar
FreakyBlue
Berichten: 1607
Lid geworden op: 29 okt 2007, 22:15
Locatie: Netherlands
Contacteer:

Re: phpBB.nl Awards 2010 - discussie

Bericht door FreakyBlue » 08 dec 2010, 19:40

Congratz Kevin!
My music and tutorials -> https://youtube.com/gh0stwrit3rMusic/
Former phpBB Style and Mod Author -> https://www.phpbb.com/customise/db/auth ... tributions

Gebruikersavatar
Kevin
Berichten: 1684
Lid geworden op: 06 nov 2007, 17:22
Locatie: Brabants schoon
Contacteer:

Re: phpBB.nl Awards 2010 - discussie

Bericht door Kevin » 08 dec 2010, 19:56

Thanks Freaky.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Gebruikersavatar
AirWarrior
Berichten: 724
Lid geworden op: 16 jan 2008, 11:31

Re: phpBB.nl Awards 2010 - discussie

Bericht door AirWarrior » 08 dec 2010, 19:57

Kevin
Goed gedaan en gefeliciteerd.
Geldt ook voor de andere deelnemers.
Signed by:
AirWarrior
Heb fun in het leven, neem niet alles serieus.

Gebruikersavatar
Neo
Berichten: 211
Lid geworden op: 02 apr 2006, 00:16
Locatie: Geleen
Contacteer:

Re: phpBB.nl Awards 2010 - discussie

Bericht door Neo » 08 dec 2010, 20:55

Kevin wederom gefeliciteerd met idd je mooie forum! ;)
En een mooie vierde plek ben ik ook tevreden mee en is in ieder geval VEEL beter als vorig jaar! :)
Ik ben tevreden en nu volgend jaar voor de nummer 1 plek gaan! :lol:

Gebruikersavatar
Kevin
Berichten: 1684
Lid geworden op: 06 nov 2007, 17:22
Locatie: Brabants schoon
Contacteer:

Re: phpBB.nl Awards 2010 - discussie

Bericht door Kevin » 08 dec 2010, 20:58

Bedankt Airwarrior en Neo.

Denk dat ze de awards beter iedere 2 jaar kunnen houden, ik dacht eigenlijk ook dat dit de bedoeling was/ is ergens gelezen had maar goed dit ter zijde.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Gebruikersavatar
Paul
Beheerder
Beheerder
Berichten: 20297
Lid geworden op: 23 okt 2003, 11:38
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: phpBB.nl Awards 2010 - discussie

Bericht door Paul » 08 dec 2010, 21:05

Kevin schreef:Denk dat ze de awards beter iedere 2 jaar kunnen houden, ik dacht eigenlijk ook dat dit de bedoeling was/ is ergens gelezen had maar goed dit ter zijde.
Nee, orgineel zijn het jaarlijkse awards, maar een aantal jaar geleden is het wel eens overgeslagen (Door interne redenen). Derk en ik hadden het er pas wel over om het elke 2 jaar te doen, maar hierover moeten we het nog even hebben. We weten ook beide niet of we het volgend jaar weer organiseren als persoon. Wordt vervolgd dus :).

Gebruikersavatar
_Ron_
Berichten: 459
Lid geworden op: 16 jun 2003, 17:29
Contacteer:

Re: phpBB.nl Awards 2010 - discussie

Bericht door _Ron_ » 08 dec 2010, 21:55

Jury, enorm bedankt voor de beoordeling! Ik ga zeer zeker aan de slag met de positieve kritiek (Tom? :mrgreen: )
En alle prijswinnaars natuurlijk van harte gefeliciteerd! Ik vind het persoonlijk ook absoluut terechte winnaars. Zeer mooie sites :bier:

Misschien is het ook wel een leuk idee om hier aan de hand van de uitslag wat tips uit te wisselen om onze sites mooier/leuker/sneller/beter te maken ;)
hanff.nl
Gij zult niet stelen.... De overheid duldt geen concurrentie!

Gebruikersavatar
Kevin
Berichten: 1684
Lid geworden op: 06 nov 2007, 17:22
Locatie: Brabants schoon
Contacteer:

Re: phpBB.nl Awards 2010 - discussie

Bericht door Kevin » 08 dec 2010, 22:04

We zullen het gaan merken Paul, het is veel werk om goed te beoordelen daarvoor ook nog mijn dank. Ook om niet te veel de zelfde stijlen mee te laten doen is eens in de 2 jaar beter misschien, ik bedoel bij mij is ten opzichte van vorig jaar niet echt heel veel zichtbaars verandert.

p.s. de rank images zijn aangepast, was mij nog niet opgevallen eigenlijk bedankt!
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Gebruikersavatar
Emiel-vR
Berichten: 75
Lid geworden op: 20 jan 2007, 15:56
Locatie: Venlo
Contacteer:

Re: phpBB.nl Awards 2010 - discussie

Bericht door Emiel-vR » 09 dec 2010, 10:55

Kevin gefeliciteerd, je bent een waardig winnaar!
Jury, bedankt voor jullie beoordelingen. De kritiek van Double over de "navigatie state" is terecht, dit is ook 1 van de op de planning staande verbeteringen.

David, ik vind het erg jammer dat je zo reageert. Iedereen wil winnen, het kan zijn dat je je best hebt gedaan, maar dat hebben anderen ook. En een jury kan niet iedereen eerste maken, dus zullen ze kiezen voor het beste forum.

Het komende jaar ga ik flink aan de slag, want volgend jaar ga ik me er op richten om weer eerste te worden. Ik hoop dan ook dat het volgend jaar weer georganiseerd gaat worden.

Stel dat het niet door zou gaan door gebrek aan juryleden, stel ik me beschikbaar als jurylid, ik weet dat ik dan niet meer mee mag doen, maar vind het belangrijker dat de wedstrijd door gaat.

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: phpBB.nl Awards 2010 - discussie

Bericht door David » 09 dec 2010, 11:29

Emiel-vR schreef:David, ik vind het erg jammer dat je zo reageert. Iedereen wil winnen, het kan zijn dat je je best hebt gedaan, maar dat hebben anderen ook. En een jury kan niet iedereen eerste maken, dus zullen ze kiezen voor het beste forum.
Je mag het best jammer vinden, maar ik heb niet gezegd dat anderen hun best niet hebben gedaan. De gene die nu winnaar zij geworden hebben een erg mooie website neergezet. Verder zij ik al dat me verwachtingen groot waren dus de teleurstelling ook groot is. Verder vind dat ik geen onredelijke mening geef, maar goed das mijn mening. Heb verder niet de intentie daar meer problemen van te maken. Dit is de uitslag en daar moet ik het mee doen!!
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Gebruikersavatar
DoubleJ
Berichten: 502
Lid geworden op: 22 jan 2005, 17:20
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: phpBB.nl Awards 2010 - discussie

Bericht door DoubleJ » 09 dec 2010, 19:08

David schreef:Het Jury rapport vind ik ook wel een beetje jammer... ze noemen noemen nu eigenlijk een aantal kleine foutjes. Waar ze zich naar mij mening iets teveel op hebben gefocust... Volgens mij zijn er ook heel veel dingen die positief zijn. Daarbij is er één uitgebreid verslag en één simpel verslag waar ik eigenlijk weinig mee kan aanvangen.
Het is altijd lastig om de mening die ik heb, op een zinnige manier op te schrijven. Het rapport dat je van mij ziet, staan vooral de dingen die mij enorm zijn opgevallen. Hier staan een aantal negatieve en positieve zaken in.

Op jouw forum haal ik even de navigatie aan. Navigatie is heel belangrijk, en er waren een paar gevallen waar deze niet aanwezig was of verwarrend was. Ik denk dat als je daar een keer goed naar kijkt, je je site enorm veel gebruiksvriendelijker en toegankelijker kan maken.

Het is altijd lastig om te beoordelen, aangezien er altijd mensen zullen zijn die het niet met mijn mening eens zijn. Wel wil ik nog even kwijt dat er een heleboel hele goede fora tussen zaten, echter is het niet echt mogelijk om iedereen een eerste plaats te geven.
DoubleJ - "Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan."

Gebruikersavatar
Kevin
Berichten: 1684
Lid geworden op: 06 nov 2007, 17:22
Locatie: Brabants schoon
Contacteer:

Re: phpBB.nl Awards 2010 - discussie

Bericht door Kevin » 10 dec 2010, 14:53

Volgens mij zijn alle puntjes verholpen inmiddels. Het foutje waar DoubleJ het over had kwam alleen voor in Opera.

De aankondiging naar onze bezoekers staat inmiddels online welke Berty met dank aan www.phpBB.nl vol trots presenteert.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

robby0123
Berichten: 82
Lid geworden op: 09 jan 2010, 18:31
Contacteer:

Re: phpBB.nl Awards 2010 - discussie

Bericht door robby0123 » 10 dec 2010, 15:40

Kevin,

Een verdiende proficiat!!
Met vriendelijke groeten,
Robby

Gebruikersavatar
Tom V
Berichten: 2487
Lid geworden op: 24 jan 2006, 17:04
Locatie: Houtvenne (BE)
Contacteer:

Re: phpBB.nl Awards 2010 - discussie

Bericht door Tom V » 10 dec 2010, 16:20

Van mij trouwens ook een proficiat aan alle deelnemers, mijn top zou er trouwens niet hetzelfde uitgezien hebben, maar aangezien ik mee heb geholpen aan hanff.nl kan ik moeilijk objectief beoordelen.
Zeker zo verderdoen en leer van de andere forums en de opmerkingen.
Indien je nog opmerkingen wilt kun je dit ook aangeven in het 3.0 Stijlen Ontwikkeling forum

Dus zoals al eerder opgemerkt is dit de beoordeling van 2 personen, we zullen ervoor proberen te zorgen dat hier volgende keer meer personen hun mening zeggen.
Indien iemand zich hiervoor wilt aanmelden, kan je altijd een bericht sturen naar Derky of mij.

Verder wil ik dus ook Paul en DoubleJ bedanken voor de tijd dat ze hierin hebben gestoken, dit duurde namelijk niet in 2 minuten ...

Gebruikersavatar
odil
Berichten: 710
Lid geworden op: 26 jan 2009, 19:23
Locatie: belgië
Contacteer:

Re: phpBB.nl Awards 2010 - discussie

Bericht door odil » 11 dec 2010, 22:00

Ik heb dan toch op het juiste forum gestemd, gefeliciteerd berty met je kevin, euh kevin met berty :lol:

Gebruikersavatar
Kevin
Berichten: 1684
Lid geworden op: 06 nov 2007, 17:22
Locatie: Brabants schoon
Contacteer:

Re: phpBB.nl Awards 2010 - discussie

Bericht door Kevin » 11 dec 2010, 22:42

Dat was net die ene beslissende stem dan, dank u.

Tom en Robby ook bedankt
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Plaats reactie