Mod's

Discussieer hier over alles rondom phpBB.
Forumregels
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
BennyBernaer
Berichten: 412
Lid geworden op: 05 jan 2008, 17:02
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Mod's

Bericht door BennyBernaer » 23 okt 2009, 16:17

Heey,

Ik heb een vraagje is het verstandig om allerlij mod's te instaleren op je forum?
Ik ben een beetje bang omdat ik een paar forum's ken die na een tijd gewoon onbruikbaar werden,
en niet meer te herstellen waren door instalatie van allerlei overbodige mod's.
Ik ken wel een paar leuke mod's maar wil binnen vele jaren nog evenveel kunnen genieten van mijn forum..
Dus hou ik het beter bij een standaard phpbb forum of verbouw ik alles?

Gebruikersavatar
Neo
Berichten: 211
Lid geworden op: 02 apr 2006, 00:16
Locatie: Geleen
Contacteer:

Re: Mod's

Bericht door Neo » 23 okt 2009, 16:40

Dat ligt er aan wat je wilt doen of wat jij denkt dat je te kort komt voor je forum!
Op basis van die punten doe ik uitbreiden.

Gebruikersavatar
Pascal
Berichten: 2315
Lid geworden op: 20 feb 2007, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mod's

Bericht door Pascal » 23 okt 2009, 17:14

Je moet zowiezo niet als een gek aan uitbreiden, je moet ook aan je bezoekers denken, want die wil je natuurlijk niet weg laten lopen ;)

Vraag eens wat zij graag verbeterd (vernieuwd) willen zien, en ga op basis van die gegevens, stap voor stap uitbreiden. (niet meteen allles in 1 dag, maar geleidelijk, zodat ze er aan kunnen wennen).
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
You cut me open

Gebruikersavatar
jh0nny
Berichten: 943
Lid geworden op: 11 mar 2004, 20:05
Contacteer:

Re: Mod's

Bericht door jh0nny » 29 okt 2009, 09:23

BennyBernaer schreef:Heey,

Ik heb een vraagje is het verstandig om allerlij mod's te instaleren op je forum?
Ik ben een beetje bang omdat ik een paar forum's ken die na een tijd gewoon onbruikbaar werden,
en niet meer te herstellen waren door instalatie van allerlei overbodige mod's.
Ik ken wel een paar leuke mod's maar wil binnen vele jaren nog evenveel kunnen genieten van mijn forum..
Dus hou ik het beter bij een standaard phpbb forum of verbouw ik alles?
Of het verstandig is, ligt natuurlijk puur aan het forum dat je hebt en welke functionaliteiten je mist op dit moment en wat de leden handig vinden.
En als je gewoon uitvoert wat er staat in de installatiebestanden hoef je ook niet bang te zijn dat een forum ineens niet meer werkt natuurlijk, buiten dat is het altijd wel weer op te lossen/op te sporen.

Het is natuurlijk niet zo dat een overbodige mod er voor zorgt dat het forum niet meer werkt, dat ligt eerder bij de kennis van degene die de boel heeft gewijzigd.
Heb tijdenlang een forum draaiende gehad waar vrijwel geen regel code meer hetzelfde was zonder problemen of een gebrek aan functionaliteit en kleine bugs/fouten zijn dan prima op te lossen.
Barki.nl

Plaats reactie