Dubbelposten

Discussieer hier over alles rondom phpBB.
Forumregels
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
Plaats reactie
odil
Contacteer:

Dubbelposten

Bericht door odil » 30 aug 2009, 13:40

Ik plaats het hier want ik wist het anders niet waar plaatsen en het gaat eigenlijk over de regels van dit forum.

Het is verboden om te dubbelposten maar als je het bericht bewerkt dan laat hij op de index niet zien dat er een nieuw bericht is zodat het bericht over het hoofd gezien kan worden?
Ik ben nu mischien aan het muggeziften maar het kan heel vervelend zijn.

Rotsblok
Contacteer:

Re: Dubbelposten

Bericht door Rotsblok » 03 sep 2009, 10:18

Meestal plaats je een dubbele bericht kort na elkaar en als je het bericht binnen een bepaalde tijd (de tijd dat je niet mag bumpen) wijzigt, dan is er nog steeds een reële kans dat het bericht voor een hoop gebruikers nieuw is. Mocht je natuurlijk na de tijd dat je niet mag bumpen nog steeds geen reactie hebben gehad, dan lijkt het mij dat je het bericht mag bumpen...
ø = 1.618033988749895... Alles heeft ø in zich
What is the answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything? 42

svenn
Contacteer:

Bericht door svenn » 05 sep 2009, 10:18

Na 24 u, mag je bumpen, indien je geen antwoord hebt gekregen. Let dan wel op het feit dat je eerste post misschien niet duidelijk is. Ik denk dat de regels zich in sommige gevallen ook wel buigen hoor ;-) .

In het vrijwel onmogelijke geval dat het support team je topic over het hoofd heeft gezien, zal niemand jouw iets kwalijk nemen als je na 24 u nog eens je probleem aangeeft.

Derky
Contacteer:

Bericht door Derky » 05 sep 2009, 15:15

Ja, het klopt wat de heren hierboven zeggen.
odil schreef:Het is verboden om te dubbelposten maar als je het bericht bewerkt dan laat hij op de index niet zien dat er een nieuw bericht is zodat het bericht over het hoofd gezien kan worden?
Ik ben nu mischien aan het muggeziften maar het kan heel vervelend zijn.
Je mag niet dubbelposten binnen 24 uur. Deze regel is er om te voorkomen dat er iedere half uur een bericht wordt geplaatst met: "het werkt nog steeds niet, help me :( " en dat dus vele malen achter elkaar.

Na 24 uur mag je dit dus wél plaatsen, maar daarvoor zul je dus je bericht moeten bewerken.

odil
Contacteer:

Bericht door odil » 06 sep 2009, 07:50

Ok duidelijk ;)
en met die regel kan ik leven :mrgreen:

Plaats reactie