Nederlandse vertaling documentatie
Forumregels
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
Nederlandse vertaling documentatie
Ik vind op http://www.phpbb.nl/documentatie/3.0/ wel een Nederlandse handleiding, maar die is nog niet af?? Ik krijg althans vanaf zo'n beetje punt 3 na het klikken op een onderwerp, dat de pagina niet bestaat. Is er een NL-handleiding, die al helemaal volledig is en waarin ook beschreven is hoe je bijvoorbeeld kleuren kunt wijzigen? Ik zag op de Engelse site wel een beschrijving én oplossing van mijn probleem, maar mijn Engels is onvoldoende om daar wat mee te doen.
Re: Nederlandse vertaling documentatie
Ik heb je bericht naar een eigen onderwerp gesplitst aangezien het niets te maken had met de nederlandse phpBB vertaling, de documentatie is iets anders. 
Daarbij, de nederlandse documentatie is inderdaad nog niet compleet op het moment, vanaf een bepaald moment zal je pagina's tegen gaan komen die niet werken.

Daarbij, de nederlandse documentatie is inderdaad nog niet compleet op het moment, vanaf een bepaald moment zal je pagina's tegen gaan komen die niet werken.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
E voila NL handleiding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
Daar werkt ook de helft nog niet van hoor.