Checken of forum up to date is

Discussieer hier over alles rondom phpBB.
Forumregels
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
Plaats reactie
remonv
Contacteer:

Checken of forum up to date is

Bericht door remonv » 22 nov 2008, 20:12

Ik ben op zoek naar een kenmerk om te controleren of een forum daadwerkelijk is geüpdatet naar versie 3.0.3.

Dit bijvoorbeeld in de vorm van een verbeterde spelfout of een andere opzet van het een of ander.

Dmeijer13

Re: Checken of forum up to date is

Bericht door Dmeijer13 » 22 nov 2008, 20:51

Klik op systeem in je admin paneel en je weet het...
Oude gebruikersnaam: Splashing Mudkip

Helpt graag bij support maar geeft geen support via MSN of PM
Domme vragen bestaan niet, dus zul je niet dom zijn als je vraagt, je bent dom als je niet vraagt
http://www.forums.jongerenblogs.nl

remonv
Contacteer:

Bericht door remonv » 22 nov 2008, 21:01

Maar wanneer alleen de database is geüpdatet staat dit dus ten onrechte in de ACP.

Dmeijer13

Bericht door Dmeijer13 » 22 nov 2008, 21:01

Dan kijk je even bij onderhoud en dan beheerderslog, staat alles in ;)
Oude gebruikersnaam: Splashing Mudkip

Helpt graag bij support maar geeft geen support via MSN of PM
Domme vragen bestaan niet, dus zul je niet dom zijn als je vraagt, je bent dom als je niet vraagt
http://www.forums.jongerenblogs.nl

remonv
Contacteer:

Bericht door remonv » 22 nov 2008, 21:04

Nu stuit ik op een probleem waarvoor ik een nieuw topic zal openen in de rubriek support:
PHP Notice: in file /includes/functions_admin.php on line 2405: array_fill() [function.array-fill]: Number of elements must be positive
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_admin.php on line 2405: array_merge() [function.array-merge]: Argument #2 is not an array
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /adm/index.php on line 150: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3153)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /adm/index.php on line 152: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3153)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /adm/index.php on line 153: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3153)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /adm/index.php on line 154: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3153)

Terwijl ik wel in de ACP kwam vlak na de update...

Salomon

Bericht door Salomon » 22 nov 2008, 21:08

remonv schreef:Maar wanneer alleen de database is geüpdatet staat dit dus ten onrechte in de ACP.
De versie die daar staat wordt alleen bijgewerkt als het hele updateproces is afgerond.

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 22 nov 2008, 21:14

Salomon schreef:
remonv schreef:Maar wanneer alleen de database is geüpdatet staat dit dus ten onrechte in de ACP.
De versie die daar staat wordt alleen bijgewerkt als het hele updateproces is afgerond.
Fout. Het wordt geupdated zordra de database updater draait.

Salomon

Bericht door Salomon » 22 nov 2008, 21:23

paul schreef:
Salomon schreef:
Fout. Het wordt geupdated zordra de database updater draait.
Ik meende juist altijd te hebben gemerkt dat pas bij de laatste stap (bij het automatisch updaten) het versienummer wordt geupdated, maar ik kan me natuurlijk vergissen.

Jim
Contacteer:

Bericht door Jim » 23 nov 2008, 20:27

Het versienummer in de database word in de database update gedaan. Pas als ook alle gewijzigde bestanden opnieuw gecontroleerd en goedgekeurd zijn door de updater word ook in het Beheerderspaneel het nummer geupdate.

Tot die tijd krijg je anders op de Systeempagina te zien dat er een incomplete update is geweest.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Salomon

Bericht door Salomon » 23 nov 2008, 21:01

Kijk, dat bedoelde ik ;)

Plaats reactie