Ik zit met een vraag, ik heb een goed lopend phpbb.2 forum met redelijk wat mods op geplaatst. Daar we redelijk goed lopen zou ik een forum willen dat ik een beetje eigen maak. Vernieuwd logo, zelfgemaakte icoontjes, ... Nu dit neemt tijd in beslag, ik heb het dan ook eigenlijk te druk maar ben verslaafd aan zaken die ik nog niet ken. Als je weet dat ik 18 maand geleden nog niet gehoord had van phpbb, kon er zelfs nog niet op posten

Nu is mijn vraag ik wil dat allemaal zelf doen maar ik zou met mijn phpbb2 voorlopig verder willen. Ik weet dat ik een phpbb3 onder een andere link en database op mijn host kan plaatsen.
Wat zou dan het beste zijn de stijl aanpassen naar believen, downloaden en alles verwijderen? Zo heb ik de stijl die ik wil, en kan ik bij het opnieuw plaatsen van phpbb3 de database van mijn phpbb.2 overnemen en mijn eigen stijl installeren? Of is dit alles te omslachtig en plaats ik beter een phpbb3 op een nieuwe database bewerk alles en als ik klaar ben plaats ik mijn database over? Ik denk wel eens ergens gelezen te hebben dat dit echter niet zomaar mogelijk is of zit ik ook hier fout?
En nog iets waar ik dan nog mee zit, neem nu dat ik een portaal wil op mijn phpbb3 kan ik dit ook al plaatsen en bewerken terwijl ik een phpbb2 portaal lopen heb? Dus onder die nieuwe link, en hoe kan dit dan overgenomen worden als mijn phpbb3 volledig op punt staat.
Hopelijk ben ik een beetje duidelijk met mijn omschrijving van wat ik zou willen doen

Groetjes, Danny