Bijlagen host
Forumregels
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
Bijlagen host
Ben al heel wat topics afgegaan hier, maar vind precies gene enkele gratis host die toelaat om bijlagen toe te voegen bij uw reacties die groter zijn dan 2mb.
Bestaat er nu echt geen gratis hosts die minstens 10 mb bijlage toelaten in een phpbb3 reactie? Of is er zo geen super goedkope host
ps: me niet doorsturen naar dat andere toppic aub, wordt er echt niet wijzer uit
Bestaat er nu echt geen gratis hosts die minstens 10 mb bijlage toelaten in een phpbb3 reactie? Of is er zo geen super goedkope host
ps: me niet doorsturen naar dat andere toppic aub, wordt er echt niet wijzer uit
Re: Bijlagen host
Ze doen het ook gratis, en als mensen dat vol kunnen zetten met allemaal bestanden van 50MB of meer is dat natuurlijk niet goed voor ze. Het beste is dan gewoon een eigen domein kopen.
Gratis is niet hetzelfde als goed. Je kunt niet verwachten dat een host, voor niets een compleet forum gaat hosten met ook nog legio van mogelijkheden, waar je normaal voor moet betalen. Voor een dubbeltje op de eerste rij zitten is er niet meer bij tegenwoordig.joad schreef:Ben al heel wat topics afgegaan hier, maar vind precies gene enkele gratis host die toelaat om bijlagen toe te voegen bij uw reacties die groter zijn dan 2mb.
Daar is alle informatie wél te vinden die je moet hebben.ps: me niet doorsturen naar dat andere toppic aub, wordt er echt niet wijzer uit
Maar bij betaalde hosts kan je grotere bijlagen gebruiken. Hoe wordt dat verwoord in dat internettaaltje van jullie, de maximale grootte van een bijlage bij het forum?
Want bij freeweb7 zeggen ze dat je 10mb kunt uploaden, maar dat is alleen voor rechtstreeks via de server up te loaden, want via het forum is het max 2mb.

Je geeft zelf het antwoord al op jouw vragen.joad schreef:Maar bij betaalde hosts kan je grotere bijlagen gebruiken.
Ja, dit kan bij betaalde hosts. Nee, dit kan niet bij gratis hosts.
Biedt one.com de mogelijkheid om zeer grote bijlage toe te voegen, want ik vind dit nergens op de site. Lees wel iets over ongelimiteerd dataverkeer, maar niets van bijlagen
- Gamemaniak
- Contacteer:
Ze hebben ook een support: http://www2.one.com/support.php?lang=nl
Binnen 24 uur krijg je altijd antwoord, ik in ieder geval wel
Binnen 24 uur krijg je altijd antwoord, ik in ieder geval wel

Ziet mij de beste host eruit. Deze gaat het worden, thx voor de uitleg
Nog e laatste vraag ivm webruimte: als ge phpbb3 installeert, hoeveel mb neemt dat in van uw webruimte (zonder bijlagen en posts)? Ik hoop niet te veel want ga proberen met 1000mb webruimte rond te komen.
- Gamemaniak
- Contacteer:
phpBB3 neemt standaard zonder berichten en dergelijke, net iets minder dan 10 mb in
En dan gaat het alleen om de bestanden 

Ga toch voor Antagonist gaan. Lijkt mij prijs-kwaliteit veruit de beste. Hopelijk heb ik hier geen beperkte mogelijkheden mee