Hallo, ik heb een vraagje over een nieuw forum te starten. Helaas heb ik niet al teveel van de codes die phpBB vormen, maar ben ik bereid een heleboel te lezen om dingen te begrijpen. Bijna een jaar lang zit ik bij een gratis forumprovider waar ik zeer tevreden mee ben, maar het heeft echter zijn beperkingen als klant. Zo kan ik bijvoorbeeld geen eigen stijlen toevoegen en kan ik niet aan de code sleutelen. Zijn er forumproviders die voldoen aan de volgende criteria:
- phpBB (bij voorkeur al 3.0 als het beschikbaar is, maar 2.0.22 is geen probleem aangezien het later tot 3.0 geupdate kan worden)
- Een domeinnaam eindigend op .nl, .net, .eu of wat dan ook (domeinnaam is nog nader te bepalen)
- Zelf stijlen toevoegen/aanmaken en aanpassingen in templates maken
- Reclamevrij
- Zelf aan de code kunnen veranderen van mijn individuele forum (bijvoorbeeld een kalender toevoegen. Dit is echter geen must en ik denk eigenlijk dat dit niet eens haalbaar is omdat het effect zal hebben op alle andere fora van dezelfde provider)
- Snel en betrouwbaar (in de zin van: niet down gaan)
- Veel smileys en dergelijken kunnen toevoegen
Het zijn inderdaad veel eisen

Het komt erop neer dat ik het forum een beetje zelf wil inrichten, uiteraard tegen betaling maximaal oplopend tot 60 euro per jaar (tenzij er een forumprovider met kop en schouders bovenuit steekt die duurder is). Mijn vraag is dus of er aanraders zijn om een goed forum te beginnen wat natuurlijk tegen betaling is. Ook betwijfel ik overigens of dit het juiste subforum is waar ik mijn vraag moet stellen, maar ik weet niet waar ik anders terecht moet dus het topic mag verplaatst worden. Bij voorbaat dank.
Irving