Als het service team phpbb wilt installeren hebben ze wachtwoorden van jou nodig,maar kan ik die zomaar geven eigelijk? zij hebben dan overal net zoveel rechten om dingen te doen als ik zelf ook heb op mijn controlepanel bij mijn host

En leg me nu is uit, hoe weet je dat? Je kent zie hier van phpBB.nl, en verder niet. Nu je ze hier kent, zijn ze opeens te vertrouwen?10th_user schreef:Je kan het hele Service Team vertrouwen, behalve Salomon..![]()
Nee.. je kan ze vertrouwen hoor!
Dat we de officiele supportsite zijn geeft al enige vertrouwen, daarnaast staat er een lijst met eventuele contacten die te raadplegen zijn via PM.paul schreef:Ik zeg niet dat ik die wel vertrouw. (IIRC, ik heb nooit gezegt dat ik jullie niet vertrouw), maar ik vraag me enkel af hoe gemeten wordt dat jullie wel te vertrouwen zijn.
Een, niet de officieel support site. Verder zijn er geen officiele support sites, enkel sites die phpBB.com aanraad. En nee, dat betekent nog steeds neit dat ik die mensen kan vertrouwen, want ik weet niet hoe deze geselceteerd zijn.Lucas schreef:Dat we de officiele supportsite zijn geeft al enige vertrouwen, daarnaast staat er een lijst met eventuele contacten die te raadplegen zijn via PM.paul schreef:Ik zeg niet dat ik die wel vertrouw. (IIRC, ik heb nooit gezegt dat ik jullie niet vertrouw), maar ik vraag me enkel af hoe gemeten wordt dat jullie wel te vertrouwen zijn.
Ik ook hoor, iemand vertrouwen kan je eigenlijk nooit via internet doen.NL_Dennisz_NL schreef:Tegenwoordig kun je niemand meer vertrouwen, dus ik kan me wel in paul zijn reacties vinden.
Tja, berichten worden hier ook verwijderd zonder enige reden/vermelding, dus of ik dan nog mensen van het team echt kan vertrouwen vraag ik me steeds verder af...NL_Dennisz_NL schreef:Tegenwoordig kun je niemand meer vertrouwen, dus ik kan me wel in paul zijn reacties vinden.
Hier het service team in actie!NL_Dennisz_NL schreef:Hallo,
Als het service team phpbb wilt installeren hebben ze wachtwoorden van jou nodig,maar kan ik die zomaar geven eigelijk? zij hebben dan overal net zoveel rechten om dingen te doen als ik zelf ook heb op mijn controlepanel bij mijn host![]()