Kan iemand mij helpen, ik heb een vraag van een lid die een trage cursor zou hebben.
Hier staat het topic;
http://www.sweetlovetalk.eu/forum/viewt ... =22&t=5135
Trage cursor?
Forumregels
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
Re: Trage cursor?
Ik kan niks anders verzinnen dan dat de Flash animatie in de header hier de veroorzaker van is. Slecht geconfigureerde browsers en besturingsystemen hebben wel eens de neiging om veel te veel rekenkracht hiervoor te gebruiken.
Bedankt voor je reactie, maar ligt dit dan aan onze software van het forum of aan de PC van het lid zelf?
We hebben de klacht ook maar van een persoon gekregen zover ik weet.
We hebben de klacht ook maar van een persoon gekregen zover ik weet.
Het SWF-bestand is vrij licht dus daar zal het niet aan liggen. Vraag de gebruiker eens taakbeheer te openen (Ctrl+Alt+Delete), en op het tabje "prestaties" te klikken. Je ziet daar hoeveel rekenkracht je computer verbruikt, normaal zijn dit enkele procenten. Als dit tegen de 100% aanzit wanneer de gebruiker de site opent is er iets niet helemaal in orde met zijn of haar browser/computer. Vraag ook eens om welke browser het gaat.
Bedankt Elbert met deze info kan ik iets!!
Ik zal het doorgeven aan die gebruiker.
En sowieso, als er maar één gebruikers is die er last van heeft, ligt het waarschijnlijk niet aan het forum, maar aan die gebruiker!Imense schreef:Bedankt Elbert met deze info kan ik iets!!

80% van de fouten met computers, vinden plaats tussen beeldscherm en stoel!