Ik heb de nieuwe update succesvol geinstalleerd zonder een foutje tijdens de update!
Weer een stap dichter bij de final release

Nu nog wachten op de NL vertaling

maar vooral :Acyd Burn schreef:the fifth (and hopefully last)
terwijl het vroeger was :Acyd Burn schreef:meant to become the Gold release if no more critical problems arise.
Dat laatste wijst erop , dat ze alleen nog GROTE problemen oplossen, maar (denk ik) de kleine problemen laten voor GOLD...Acyd Burn schreef:meant to become the Gold release if no more bugs or problems arise.
Volgens mij heb je gewoon dik gelijk!wimsito schreef:hmmm... verwacht eerder na dit al gold, redenenen :
1)maar vooral :Acyd Burn schreef:the fifth (and hopefully last)
2)terwijl het vroeger was :Acyd Burn schreef:meant to become the Gold release if no more critical problems arise.Dat laatste wijst erop , dat ze alleen nog GROTE problemen oplossen, maar (denk ik) de kleine problemen laten voor GOLD...Acyd Burn schreef:meant to become the Gold release if no more bugs or problems arise.
Edit : En het zou ook mooi uitkomen, 5 bétas, en 5 RC's![]()
Bron?BetaDevil schreef:Bij elke release wordt gezegd dat het hopelijk of waarschijnlijk de laatste is, ik verwachter eigenlijk nog 1 en dan Gold.
je kan toch bestanden merge , samenvoegen met de automatische updater, dus in die verhouding vind ik het wel makkelijker.ElbertF schreef:Bij gemodde forums is het niet makkelijker dan 2.0 toch?
Beetje laat misschien met deze post maarre; http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... 4&t=576156brandsrus schreef:Bron?BetaDevil schreef:Bij elke release wordt gezegd dat het hopelijk of waarschijnlijk de laatste is, ik verwachter eigenlijk nog 1 en dan Gold.