Mis ik iets?

Discussieer hier over alles rondom phpBB.
Forumregels
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
Plaats reactie
Beun12
Berichten: 16
Lid geworden op: 10 feb 2007, 09:06

Mis ik iets?

Bericht door Beun12 » 29 jun 2007, 07:41

Ik heb 2 dagen terug phpBB3 geinstalleerd en nu is mij iets opgevallen tenaanzien van het registreren.
Mijn forum word 3 talig (NL, D en Eng)
Is er al een mod voor of zit dit er al ergens in dat mensen in hun eigen taal de voorwaarden kunnen lezen
en accepteren?
Verder ziet het er goed uit, alleen het beheerders gedeelte, met name het toewijzen van rechten vind ik minder overzichtelijk geworden.

Mvg.

Gebruikersavatar
Stef
Berichten: 9080
Lid geworden op: 04 jun 2003, 20:47

Re: Mis ik iets?

Bericht door Stef » 29 jun 2007, 13:29

Beun12 schreef:Ik heb 2 dagen terug phpBB3 geinstalleerd en nu is mij iets opgevallen tenaanzien van het registreren.
Mijn forum word 3 talig (NL, D en Eng)
Is er al een mod voor of zit dit er al ergens in dat mensen in hun eigen taal de voorwaarden kunnen lezen
en accepteren?
Dat is inderdaad wel een goed punt wat nog mist bij phpBB3, helaas zit die functie er niet in. Je kunt een aanvraag plaatsen op phpBB.com of kijken of er al zoiets is in het Ontwikkelingsforum.

Ongetwijfeld zal er iets zijn of komen waar men automatisch de juiste taal zal herkennen bij een gast.
Beun12 schreef:Verder ziet het er goed uit, alleen het beheerders gedeelte, met name het toewijzen van rechten vind ik minder overzichtelijk geworden.
Probeer met rollen te werken, dit gaat echt gemakkelijk. :)

Gebruikersavatar
Paul
Beheerder
Beheerder
Berichten: 20298
Lid geworden op: 23 okt 2003, 11:38
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mis ik iets?

Bericht door Paul » 29 jun 2007, 14:39

De laatste keer dat ik het probeerde krijg je wel degelijk de agreement opniuew te lezen wanneer je de taal veranderde!

Plaats reactie