Op weg naar phpBB3: Release Candidate 1
Forumregels
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
-
Met stijl zou ik nog even wachten op de RC1, aangezien er nog wat kan veranderen met de stijlen templates.
maar je kan het gewoon maken , maar hou de veranderingen dan wel in de gaten, maar ik zou echter wachten tot de RC1
maar je kan het gewoon maken , maar hou de veranderingen dan wel in de gaten, maar ik zou echter wachten tot de RC1

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Ik zou wachten tot de nieuwe style, omdat die heel anders geschreven is als subSilver2.Raimon schreef:Met stijl zou ik nog even wachten op de RC1, aangezien er nog wat kan veranderen met de stijlen templates.
-
-
Grote forums, zijn wel forums waar meestal iemand zit die er verstand van heeft. Daar vertrouwen wij het draaien van phpBB3 dus wel aan toe.YouKnowWho schreef:het wordt niet aangeraden om 3 live te draaien, maar jullie testen de vertaling wel op grote forums waar 3 live draait? :Sof is dat aanraden meer voor de vorm?
-
-
tja... dat <!--commentaar--> laten vervangen door een php script vind ik nog steeds vrij omslachtig, maarja.. als het maar werkt he 
maar je hebt wel gelijk als je zegt dat 3 een stuk overzichtelijker is. alleen de opbouw van de stylesheet al.
Wij zijn nu bezig een portal te bouwen maar met de beperkte php mogelijkheden wordt dat vrij lastig. (wel een uitdaging natuurlijk
)

maar je hebt wel gelijk als je zegt dat 3 een stuk overzichtelijker is. alleen de opbouw van de stylesheet al.
Wij zijn nu bezig een portal te bouwen maar met de beperkte php mogelijkheden wordt dat vrij lastig. (wel een uitdaging natuurlijk

- Xanland
- Contacteer:
Gelukkig nieuwjaar 
Ik ben momenteel bezig om beats101 aan het verbouwen naar phpBB3. Alleen waar en wat moet ik kijken/veranderen om "Forum, Onderwerpen, Berichten, Laatste bericht" en "Statistieken, Verjaardagen"?
En dan ook nog van het aantal onderwerpen/berichten en laatste bericht + de forum beschrijving naar wit.
Want daarvan wil ik namelijk de kleur van veranderen!

Ik ben momenteel bezig om beats101 aan het verbouwen naar phpBB3. Alleen waar en wat moet ik kijken/veranderen om "Forum, Onderwerpen, Berichten, Laatste bericht" en "Statistieken, Verjaardagen"?
En dan ook nog van het aantal onderwerpen/berichten en laatste bericht + de forum beschrijving naar wit.
Laatst gewijzigd door Xanland op 01 jan 2007, 18:56, 1 keer totaal gewijzigd.
- Xanland
- Contacteer:
Heb me al rot gezocht naar de ongevere kleurcode's, maar niet kunnen vindenXanland schreef:Gelukkig nieuwjaar

Dat kan je heel mooi doen in ej adminsitratie paneel onder het kopje stijlen.Xanland schreef:Gelukkig nieuwjaar
En edit themes, daar kan je heel je css aanpassen, zonder dat je de subSilver.css hoeft te openen

Jepz er gaan nog wat wijzingen volgen, en als je nu begint aan een stijl ga je dubbel werk doenSalomon schreef:Ik zou sowieso wachten met aanpassen van de stijl tot RC1

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
- Xanland
- Contacteer:
En waar hoort de standaard stylesheet te staan?
Ik heb hem nu in styles/beats101/theme/stylesheet.css
Maar als ik iets wil wijzigen in de css via Raimon's manier dan krijg ik:
Ik heb hem nu in styles/beats101/theme/stylesheet.css
Maar als ik iets wil wijzigen in de css via Raimon's manier dan krijg ik:
phpBB3 ACP Foutmelding schreef:Informatie
Class updated successfully.
The stylesheet file was unwritable so the stylesheet is now stored in the database containing your modification.