Paar spelfoutjes........Stef schreef: Diegene die geïnteresseerd zijn in de volgende uitgave van phpBB: "Olympus", kan ik gelukkig maken want want zojuist (12/11/06) is BETA 3 vrijgegeven. Dat ons weer een stapje dichterbij phpBB3 Final brengt.
Op weg naar phpBB3: Release Candidate 1
Forumregels
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
- Carlo Claessen
reactie:Salomon schreef:Paar spelfoutjes........Stef schreef: Diegene die geïnteresseerd zijn in de volgende uitgave van phpBB: "Olympus", kan ik gelukkig maken want want zojuist (12/11/06) is BETA 3 vrijgegeven. Dat ons weer een stapje dichterbij phpBB3 Final brengt.
zo zie je maar dat wij ook maar mensen zijn.
paar berichtjes verwijderd, kindertjes gedraag jullie onderling anders komt sinterklaas niet langs.
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien
Denk jij dat Carlo ook de kerstman kan tegenhoudenDerky schreef:Carlo wanneer komt er weer een leuke stijl (winter zegt stef, want hij houd niet van sinterklaasCarlo Claessen schreef:anders komt sinterklaas niet langs.) op phpBB.nl
![]()
![]()
En waarom ben je nooit meer op msn.

(Om even kort door de bocht te zijn: Sinterklaas kan me een worst zijn)
... Maar ik modereer (nog) niet.
beta 4
ben zelf een beginner wat boards betreft, heb gisteren de beta4 er opgezet en moet zeggen, de installatie van phpbb4 beta4 loopt heel soepel
zelf ik heb hem er in 10 min op staan. de verdere configuratie in het admin panel is een hele zoekerij en het moderatoren aanmaken ??? ben er nog niet achter .
weet er iemand of easymod werkt op beta4 en of dit het een oplossing zou zijn??
zijn er al ergens skins en een vertaling te vinden, die bij de download van beta4 staat werkt niet (of ik doe iets niet goed ) heb dit mapje in de map languages gestopt waar ook (en) instaat maar word niet herkend.
cheers
zelf ik heb hem er in 10 min op staan. de verdere configuratie in het admin panel is een hele zoekerij en het moderatoren aanmaken ??? ben er nog niet achter .
weet er iemand of easymod werkt op beta4 en of dit het een oplossing zou zijn??
zijn er al ergens skins en een vertaling te vinden, die bij de download van beta4 staat werkt niet (of ik doe iets niet goed ) heb dit mapje in de map languages gestopt waar ook (en) instaat maar word niet herkend.
cheers

Moderators aanmaken:
Acp, Permissions, forum moderators, daar kies je de gewenste forum, daarna de gewenste user/groep, en daarna geef je aan wat hij wel/niet mag, of kies je en role
Easymod: Is er niet voor phpBB3 (Mogelijk komt hij er wel)
Langauges: Zijn nog geen vertalingen beschikbaar
Styles: Ook nog niet beschikbaar.
Acp, Permissions, forum moderators, daar kies je de gewenste forum, daarna de gewenste user/groep, en daarna geef je aan wat hij wel/niet mag, of kies je en role
- fulleffect
- Contacteer:
ook ik ben daar volop mee bezig, kwil ook gaan kijken oft wil lukken mn eigen template te maken;-)Maxstar schreef:Heb nu 28 pagina's door gelezen maar niemand heeft de vertaling voor phpbb3 beta4 gereed ? of zijn er al wel versies beschikbaar ?
is de vertaling van beta 4 ook later te gebruiken in de uiteindelijke versie?? of gaat er nog teveel veranderen?
live
heb hem live staan, draai tot zover prima leuk uitgebreid board waar bij uploaden foto's enzo allemaal prima verloopt.
maar we zullen zien. live test.
maar we zullen zien. live test.

-
héhé er zijn nog geen officieele 8) Er zijn wel al mods, vertalingen (inclusief een halve NL) en complete templates beschikbaar.paul schreef:Moderators aanmaken:
Vele kun je vinden op startrekguide.com. Ze raden je ook aan om ze niet live te gebruiken ... maarja 8)

@YouKnowWho
De volgende release verwachten we een RC maar dat is niet helemaal zeker dacht ik. De datum is zeker niet vast

Vele eerder simple mods, en nee je moet ze niet live gebruiken phpBB3.svennson schreef:héhé er zijn nog geen officieele 8) Er zijn wel al mods, vertalingen (inclusief een halve NL) en complete templates beschikbaar.paul schreef:Moderators aanmaken:
Vele kun je vinden op startrekguide.com. Ze raden je ook aan om ze niet live te gebruiken ... maarja 8)
Nu moedig je het aan om het live te gebruiken?

Tja wie weet mischien nog een beta wie weet nog een rc1 , er zijn vertalingen.
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Zeg alsjeblieft geen dingen waarvan je niet zeker weet dat ze zo zijn. Officieele mods zijn er nooit, want er zijn geen officieele mod auteurs. Hooguit door phpbb.com gereleasde mods, dat is heel wat anders.Er zijn al wat mods ja, kleintje, die wat simpels toevoegen. Vertalingen moetne nu nog niet gemaakt worden, pas vanaf de RC1. Voor de versie, its done when its done, en dus pas zeker wanneer er een bepaalde versie is wanneer die uitkomtsvennson schreef:héhé er zijn nog geen officieele 8) Er zijn wel al mods, vertalingen (inclusief een halve NL) en complete templates beschikbaar.paul schreef:Moderators aanmaken:
@YouKnowWho
De volgende release verwachten we een RC maar dat is niet helemaal zeker dacht ik. De datum is zeker niet vast

Natuurlijk raad ik het aan om phpBB 3 te gebruiken... Enkel zo vinden ze fouten! Over live gebruiken heb ik echter een andere mening.Raimon schreef: Vele eerder simple mods, en nee je moet ze niet live gebruiken phpBB3.
Nu moedig je het aan om het live te gebruiken?![]()
Tja wie weet mischien nog een beta wie weet nog een rc1 , er zijn vertalingen.
Officiele mods welja Ik bedoel ermee herkend door phpBB.com, vertalingen worden afgeraden te maken maar ze zijn er toch al en grote mods welja cash systeem is in maak , portals , ... je kunt al redelijk goed gaan knoeien ermee.
Ik merk op dat ze er zijn ik zeg niet of ik er voor of tegen ben.
@ Raimon ik begrijp trouwens je laatste zin niet.
Waarom gebruiken jullie die versie dan wel live ???Raimon schreef: en nee je moet ze niet live gebruiken phpBB3.
http://phpbbservice.nl/index.php
Ik snap je even niet je raad het af hier maar toch gebruik je het zelf?
Met vriendelijke groet,
Michael Braam
Michael Braam
M.Braam schreef:Waarom gebruiken jullie die versie dan wel live ???Raimon schreef: en nee je moet ze niet live gebruiken phpBB3.
http://phpbbservice.nl/index.php
Ik snap je even niet je raad het af hier maar toch gebruik je het zelf?
Natuurlijk raad ik het af, o nu ga je zeker ook zeggen dat area51 het ook live gebruikt?
Als je eventjes logisch nadenkt weet je waarom, en dat heb ik hier al een keer geplaatst.
En nee gebruik het niet live nee, als je de bugs en checkins goed volgt maar ook echt volgt en elke toepassing er op toeveogd,verwijderd.
Met andere woorden handel naar je verstand en inzicht kan het.
En ook heb je dat gebruik het niet live, ik raadt het af, maar dat heb ik al vaker gezegt

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader