phpBB 3.0.9 uitgebracht
Forumregels
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
Re: phpBB 3.0.9 uitgebracht
Als je problemen hebt met updaten, kun je het beste een topic openen in 3.0 support. Vergeet daar niet de support template in te vullen, dan kunnen we je het snelste en het beste helpen.
Wat bedoel je precies met gratis forum? Zo te horen zit je bij een forumdienst en kun je zelf niet eens updaten omdat je niet bij de bestanden kunt. Dat is ook precies de reden waarom je toen op 3.0.7pl1 draaide waarschijnlijk.
Omdat veel wijzigingen weer slaan op wijzigingen die in 3.0.8 gedaan zijn aan je forum en waaruit gebleken is dat het foutjes veroorzaakt.wpfhendrix schreef:Waarom eigenlijk niet gelijk de versie 3.09?
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
- wpfhendrix
Sorry hoor..Kevin schreef:Wat bedoel je precies met gratis forum? Zo te horen zit je bij een forumdienst en kun je zelf niet eens updaten omdat je niet bij de bestanden kunt. Dat is ook precies de reden waarom je toen op 3.0.7pl1 draaide waarschijnlijk.
Omdat veel wijzigingen weer slaan op wijzigingen die in 3.0.8 gedaan zijn aan je forum en waaruit gebleken is dat het foutjes veroorzaakt.wpfhendrix schreef:Waarom eigenlijk niet gelijk de versie 3.09?
Nogmaals ik ben een leek,echter deze tekst staat in ons Beheerderspaneel:
Jouw phpBB installatie is niet up-to-date.
Hieronder vind je een link naar de uitgavemededeling, deze bevat meer informatie en ook de instructies over hoe je moet updaten. - Controleer versie opnieuw
Huidige versie3.0.7-PL1Laatste versie3.0.9
Nieuwe versie
Lees de mededeling omtrent de laatste versie goed voor dat je verder gaat met het bijwerken, want deze bevat waarschijnlijk nuttige informatie. Deze bevat ook de downloads en een overzicht van alle wijzigingen in de nieuwe versie.
Hoe werk ik mijn phpBB-forum bij?
De gemakkelijke manier van het bijwerken van je installatie bevat onderstaande stappen en gelden enkel voor het automatisch updatepakket. Je kunt ook kiezen voor de manieren die in het INSTALL.html document staat. De stappen om phpBB3 automatisch bij te werken zijn:
•Ga naar de phpBB.nl downloads pagina en download het "Automatische updaten" zip-archief;
•Pak het zip-archief uit;
•Upload de uitgepakte install-map volledig naar je phpBB-root (waar je config.php ook staat).
Eenmaal geüpload, zal je forum, door het uploaden van de install-map, voor gewone gebruikers uitgeschakeld zijn.
Ga nu naar de install-map en begin met het bijwerken van je forum.
Daar zal je geholpen worden met het bijwerken. Je wordt ook op de hoogte gebracht zodra alles bijgewerkt is.
-------------------------------------------------------------------------
Dus, zijn wij nu bij een Forumdienst of bij phpBB.nl ????????
- wpfhendrix
Ik heb mijn vragen al gesteld bij de 3.0 support.
Dus hopelijk wordt ik daar wat wijzer
Dus hopelijk wordt ik daar wat wijzer

Het updaten moeten hun dus doen en jij kunt niets anders dan afwachten wanneer dat zal zijn.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
Ik schreef eerder reeds:
Support hoort dus in support, het is niet nodig er in dit topic nog op verder te gaan. Vragen over de specifieke situatie kunnen prima in het andere topic van wpfhendrix.Ger schreef:Als je problemen hebt met updaten, kun je het beste een topic openen in 3.0 support. Vergeet daar niet de support template in te vullen, dan kunnen we je het snelste en het beste helpen.
- wpfhendrix
Ik wil bij deze jullie toch hartelijk bedanken voor het meedenken.
En mij op een ''normale'' manier proberen uitleg te geven in een voor
wat betreft oudere persoon die er '' niet mee is opgegroeid'' ,ingewikkelde materie.
Ben alweer een hoop wijzer geworden.
Bedankt.
En mij op een ''normale'' manier proberen uitleg te geven in een voor
wat betreft oudere persoon die er '' niet mee is opgegroeid'' ,ingewikkelde materie.
Ben alweer een hoop wijzer geworden.
Bedankt.
Volgens bovenstaand bericht zou 3.0.10 op 2 januari vrijgegeven worden. Hij is volgens mij al zo goed als klaar maar ze tillen het even over de jaarwisseling heen. Wordt weer behoorlijk wat update werkbantu schreef:I think it is time for a final release. A fourth release candidate seems not necessary right now since no regression bugs have been reported against 3.0.10-RC3. It has been suggested to release on January 2th 2012 and I think that would be a good idea.

Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Met een reden, veel teammembers zijn tijdens de feestdagen op vakantie/afwezig wat het support geven lastiger maakt.David schreef:Volgens bovenstaand bericht zou 3.0.10 op 2 januari vrijgegeven worden. Hij is volgens mij al zo goed als klaar maar ze tillen het even over de jaarwisseling heen. Wordt weer behoorlijk wat update werkbantu schreef:I think it is time for a final release. A fourth release candidate seems not necessary right now since no regression bugs have been reported against 3.0.10-RC3. It has been suggested to release on January 2th 2012 and I think that would be a good idea.