En hoe minder kans om te winnenPietje15 schreef:Leuk
Hoe meer deelnemers hoe spannender.

En hoe minder kans om te winnenPietje15 schreef:Leuk
Hoe meer deelnemers hoe spannender.
Dan moet je nog wel inschrijven via de apart daarvoor gemaakte subpagina op deze websiterudolfpietersma schreef:Leuk initiatief. Deze phpbb.nl award bestaat al jaren maar dit is de eerste keer dat ik het zie
En ik doe ook mee
Groetjes,
Rudolf.
http://www.brazilieprikbord.nl
Klopt, mijn aanmelding staat er al tussenDerky schreef:Hij heeft zich al ingeschreven.
We weten nog niet precies hoe de de ranglijst en eventueel commentaar precies gaan doen, dus hier moet ik je nog even een antwoord schuldig op blijvenmarian0810 schreef:Zo wij staan er ook bijHoef niet zo nodig te winnen, maar ik zou het wel leuk vinden als er behalve een ranglijst ook iets van commentaar door de jury bij wordt gegeven met dingen die ze goed vonden of die volgens hun juist voor verbetering vatbaar zijn.
Finny schreef:Misschien leuk om iedereen die zich had ingeschreven een plaatje toe te kennen ofso?
Ook al hebben ze niet gewonnen. Iets in de vorm van "phpBB.nl Award deelnemer".
Pin me hier niet volledig op vast, maar waarschijnlijk zal er voor iedereen een korte feedback zijn.Fluring Lifes schreef:Ik ben ook van de partij. Ben benieuwd wat het team en ook de bezoekers er van vinden.
Krijgt iedereen een soort verslag of is het alleen de winnaar die feedback krijgt?
Minstens 2 winnaars van eerdere phpBB.nl awards, waaronder ondergetekende.brandsrus schreef:Wie gebruikt er nu nog phpBB 2 :S