Hallo again,
nog een laatste woordje van mij in dit onderwerp. Ik begrijp phpbb.nl en com heel goed je kunt niet blijven stil staan bij oude zaken want dan zaten we nog allemaal achter een typmachine

.
Ik denk dat de meeste mensen wel willen overschakelen naar phpbb3, maar (ik spreek nu voor mezelf)het is zo uitgebreid dat het mij wat afschrikt. Ik ben maar laat begonnen met een computer zo een 8 jaar geleden en ik ben er nu 38. computerlessen heb ik nooit gehad zelfs nergens een PC gezien op school. Maar het boeit me wel en ben dan ook leergierig, ik zal nooit een expert worden maar trek toch al goed mijn plan en kan soms anderen helpen die nog verder van af staan.
Zoals zovelen heb ik een drukke job en een gezin dus blijft er weinig tijd over om me naast mijn forum nog te verdiepen in phpbb3. Maar zodra de kans zich voordoet zal ik deze zeker grijpen, maar om nu al over te schakelen zonder echt te weten hoe ik phpbb3 moet beheren lijkt me niet echt verstandig.
phpbb2 kan zeker nog na 2008 perfect blijven draaien, daar ben ik zeker van. En ondertussen oefenen we zeker met z'n allen op phpbb3. Ik hoop alleen dat als we denken er klaar voor te zijn er nog mensen zullen zijn die onze phpbb2 helpen overzetten naar phpbb3. Anders hoop ik dat ik mijn been breek zo heb ik tijd in overvloed om me te verdiepen in phpbb3 (

grapje)
Nu ik kan alleen maar zeggen dat ik phpbb in het algemeen dankbaar ben. Door hen heb ik een knap forum dat dan nog eens gratis is. Ook de hulp is hier uitstekend, dat mag ook eens gezegd worden. Dat programa's vernieuwen en verbeteren hoort er dan ook bij. En mms zijn we over X aantal jaren ook zo bezig over phpbb3 ...
Groetjes,Danny