Op weg naar phpBB3: Release Candidate 1
Forumregels
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
- Bas
- Contacteer:
Ik heb ook al geupgrade, maar dan handmatig 38 posts overgezet. 

.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
- Bas
- Contacteer:
Die convertor is niet openbaar gemaakt door Paul. Je zal dus toch zelf een moeten coden, of wachten op RC1 (of de convertor van startrekguide.com).
.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Salomon schreef:Maar met een vergelijk programma, kan je in installs vergelijken (ga ik ook doen), de bestanden moet je dan wel overschrijven.
Winmerge, te vinden met google. Echter zit je nog met de DB, wat iets ingewikkelder issvennson schreef:kun je zo'n programma aangeven ? het lijkt me nogal moeilijk als dat vergelijk programma dan weet dat functie_a moet functie_b worden omdat de functie hernoemt word.

Wat heb ik terug?svennson schreef:hehe alle vragen bij Paul die heeft een convertor gemaaktheb je terug paul 8)

Was geen testforum, maar de eerste versie van de geconverteerde PS. Enkel Waren er toen nog wat bbcode problemenDerky schreef:Die convertor had ik toen perongeluk herstart en toen werkte z'n forum niet meer.svennson schreef:hehe alle vragen bij Paul die heeft een convertor gemaaktheb je terug paul 8)
Was gelukkig test forum.
Het is een eigengemaakte, en om te voorkomen dat iedereen nu al 3 gaat gebruiken geef ik hem niet vrij. De enige die hem heeft gehad ooit is carlo.Salomon schreef:Kan iemand me vertellen welke convertor het is?
een link ofzo....
Werkt die van stg dan al? :OBas schreef:Die convertor is niet openbaar gemaakt door Paul. Je zal dus toch zelf een moeten coden, of wachten op RC1 (of de convertor van startrekguide.com).
begin met een blanco phpBB, zorg ervoor dat je daarbij geen mods installeerd die veranderingen aan je database teweeg brengen.berend11 schreef:ik ga een site maken maar welk forum zal ik er bij gebruiken phpbb3 beta of phpbb 2.0.21?
de phpBB Group zorgt ervoor dat er een upgrade script beschikbaar komt om te upgraden van de 2.0.X series naar 3.0.0
DoubleJ - "Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan."
jah ik wist dat er zo'n script kwam maar ik dacht vraag toch liever ff om meningen hierDoubleJ schreef:begin met een blanco phpBB, zorg ervoor dat je daarbij geen mods installeerd die veranderingen aan je database teweeg brengen.berend11 schreef:ik ga een site maken maar welk forum zal ik er bij gebruiken phpbb3 beta of phpbb 2.0.21?
de phpBB Group zorgt ervoor dat er een upgrade script beschikbaar komt om te upgraden van de 2.0.X series naar 3.0.0

Effe een vraagje omdat ik nu een boel mod`s heb en de update file straks alleen met een blanco forum zicht laat updaten naar 3.0 . En ik kies er voor om gewoon op de laaste 2 serie te blijven draaien zal er dan gewoon update`s blijven komen voor de 2 serie omdat veel mensen met dit probleem zitten straks omdat de meeste een hoop mods hebben. Dus om de veiligheid van de 2 serie te blijven garanderen in de toekomst.
gr paul
gr paul
-
-
http://www.phpbb.nl/kb.php?mode=article&k=113Snakegamer schreef:Nah, kan dat ook op localhost? En is er dan ook zoiets van 2.0.18 naar 2.0.21 of moet ik eerst naar 19 dan 20 en dan 21.PaulusB schreef:Ik zou bijvoorbaat al updaten naar 2.0.21 ivm de veiligheid van je forum.

is er al een nederlandse vertaling voor
ik heb hem namelijk geinstaleerd op http://www.davidwillem.nl/forum
maar alles engels

maar alles engels

Nee dat is pas bij de officele versie, nu heeft het niet echt veel nut als je het gaat vertalencalimero schreef:is er al een nederlandse vertaling voor![]()
maar alles engels

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads