Subsilver wordt niet meer ondersteund in PhpBB 3.2 of 3.1?

Discussieer hier over alles rondom phpBB.
Forumregels
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
Plaats reactie
Rimo

Subsilver wordt niet meer ondersteund in PhpBB 3.2 of 3.1?

Bericht door Rimo » 21 sep 2010, 19:16

Hallo,

Ik lees net ergens dat Subsilver niet meer wordt ondersteund in phpbb 3.1 of 3.2,kan iemand dit bevestigen?

Ik kwam erachter toen ik vroeg naar een bepaalde Mod of deze ook voor subsilver beschikbaar zou zijn,maar de developer van deze mod vertelde mij dat hij subsilver niet gaat ondersteunen met deze mod aangezien subsilver straks toch niet meer wordt ondersteund door phpbb :shock:

Beetje jammer,aangezien ik net een nieuw forum heb opgezet met een subsilver based theme.

Ben benieuwd of jullie hier meer van weten.

David
Contacteer:

Re: Subsilver wordt niet meer ondersteund in PhpBB 3.2 of 3.

Bericht door David » 21 sep 2010, 19:27

Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Rimo

Bericht door Rimo » 21 sep 2010, 19:41

David schreef:Lees dit topic eens: viewtopic.php?f=52&t=53248&start=40
Heb het even doorgelezen en ik begrijp eruit dat het beter is om een prosilver theme te gaan gebruiken voor de toekomst.
Daar ben ik eigenlijk niet zo blij mee eigenlijk,want ik heb eindelijk een mooi theme gevonden en deze is based op subsilver.
Zelf vind ik de standaard prosilver eigenlijk niet mooi,of hij moet aangepast worden zonder al teveel design kennis ;)

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » 21 sep 2010, 21:10

Je kunt ook een prosilver based nemen natuurlijk. Mogelijk zullen de stijl auteurs hun stijlen om gaan zetten naar prosilver based en kun je straks omschakelen en toch de zelfde uitstraling behouden. Dat kan ook een reden zijn waarom ze dit bericht op tijd online gezet hebben.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Rimo

Bericht door Rimo » 21 sep 2010, 21:24

Kevin schreef:Je kunt ook een prosilver based nemen natuurlijk. Mogelijk zullen de stijl auteurs hun stijlen om gaan zetten naar prosilver based en kun je straks omschakelen en toch de zelfde uitstraling behouden. Dat kan ook een reden zijn waarom ze dit bericht op tijd online gezet hebben.
Ik heb toevallig net de auteur van mijn stijl een mail gestuurd betreft dit verhaal.
Het zou namelijk erg jammer zijn dat ik anders geen gebruik meer kan maken van de stijl die ik nu gebruik,ben er net aan gewend en heb al het één en ander aangepast.
Helaas had ik een leuke mod gevonden gevonden zodat bezoekers advertenties kunnen plaatsen,blijkt deze mod alleen voor prosilver beschikbaar te zijn :(

PTish
Contacteer:

Bericht door PTish » 21 sep 2010, 23:37

Als ik die roadmap zo bekijk duurt het nog wel even tot 3.1.

Ik heb eigenlijk no clue of mijn huidige stijl op subsilver of prosilver is gebaseerd. Met het installeren van mods heb ik wel een bepaalde aangehouden, maar geen idee meer welke. Volgens mij subsilver.

Iemand die dat zo van Xand weet?
http://www.phpbb.com/styles/demo/3.0/?style_id=115

Carlo Claessen

Bericht door Carlo Claessen » 21 sep 2010, 23:40

PTish schreef:Als ik die roadmap zo bekijk duurt het nog wel even tot 3.1.

Ik heb eigenlijk no clue of mijn huidige stijl op subsilver of prosilver is gebaseerd. Met het installeren van mods heb ik wel een bepaalde aangehouden, maar geen idee meer welke. Volgens mij subsilver.

Iemand die dat zo van Xand weet?
http://www.phpbb.com/styles/demo/3.0/?style_id=115
subsilver2

de prosilver styles maakt zo goed als geen gebruik van <tr><td><table> etc....
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien

PTish
Contacteer:

Bericht door PTish » 21 sep 2010, 23:42

Nee dat meen ik al :)
Ach, we wachten rustig af.

joept
Contacteer:

Bericht door joept » 24 sep 2010, 16:12

PTish schreef:Nee dat meen ik al :)
Ach, we wachten rustig af.
Dat zou ik inderdaad doen, wat het duurt (denk ik) nog wel even voor het zover is.

PTish
Contacteer:

Bericht door PTish » 24 sep 2010, 23:28

Duurt nog een lange tijd. Dan hebben we allang prosilver omgebouwd

Ger
Contacteer:

Bericht door Ger » 29 sep 2010, 19:18

Ik zou mijn keuze op dit moment niet laten afhangen van de plannen om subSilver2 te laten vervallen. Sowieso wordt het nog in 3.1 ondersteund, enkel niet meer standaard meegeleverd maar wel weer in het updatepakket. In 3.2 wordt het misschien niet meer ondersteund, maar deze beslissing is bewust op de lange baan geschoven. Er worden vanaf 3.1 wel altijd 2 versies ondersteund (dus 3.0 en 3.1, en later 3.1 en 3.2). De komende jaren kun je dus zonder problemen nog een subSilver2-stijl gebruiken als je dat zelf prettiger vindt. En tegen de tijd dat je op 3.2 of hoger wil overstappen, verandert je forum toch al en kun je dus ook net zo goed een keer een frisse stijl gebruiken. :)

joept
Contacteer:

Bericht door joept » 12 okt 2010, 18:54

Ger schreef:Ik zou mijn keuze op dit moment niet laten afhangen van de plannen om subSilver2 te laten vervallen. Sowieso wordt het nog in 3.1 ondersteund, enkel niet meer standaard meegeleverd maar wel weer in het updatepakket. In 3.2 wordt het misschien niet meer ondersteund, maar deze beslissing is bewust op de lange baan geschoven. Er worden vanaf 3.1 wel altijd 2 versies ondersteund (dus 3.0 en 3.1, en later 3.1 en 3.2). De komende jaren kun je dus zonder problemen nog een subSilver2-stijl gebruiken als je dat zelf prettiger vindt. En tegen de tijd dat je op 3.2 of hoger wil overstappen, verandert je forum toch al en kun je dus ook net zo goed een keer een frisse stijl gebruiken. :)
Maar toch niet zo ingrijpend als van phpBB 2.0 naar phpBB 3.0

Plaats reactie