Recent heb ik "phpBB: A User Guide" van Stefanov en Rogers (PACKT) gekocht.
Leuk boek, maar ik ben nog steeds op zoek naar een dikkere pil met een vergelijkbare opzet maar meer diepgang.
Als je bijvoorbeeld kijkt naar Joomla, dan zijn er best wel veel boeken op de markt.
Voor phpBB3 houd ik mij aanbevolen voor suggesties, ik kan namelijk niets geschikts vinden.
Iemand suggesties?
Boek over phpBB3 gezocht
Forumregels
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
Re: Boek over phpBB3 gezocht
Voor zover dat ik weet zijn er weinig tot geen boeken van phpBB3 op de markt.
Als je vragen hebt, kan je die natuurlijk altijd op het forum hier stellen.
Als je vragen hebt, kan je die natuurlijk altijd op het forum hier stellen.

Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Hier vind je alvast een begin van documentatie : http://www.phpbb.nl/documentatie/3.0/
De Engelse versie is compleet dacht ik, de Nederlandse mist enkele pagina's denk ik. Wat wil je leren a.d.v. een boek ?
De Engelse versie is compleet dacht ik, de Nederlandse mist enkele pagina's denk ik. Wat wil je leren a.d.v. een boek ?
Nee, helaas nog steeds niet. Vandaar dat we ook nog niet verder zijn gegaan met de NL vertaling daarvan.svenn schreef:De Engelse versie is compleet dacht ik
Je kan er wel al een boek over volschrijven als ik het zo zie.Derky schreef:Nee, helaas nog steeds niet. Vandaar dat we ook nog niet verder zijn gegaan met de NL vertaling daarvan.svenn schreef:De Engelse versie is compleet dacht ik