Nederlandse vertaling documentatie

Discussieer hier over alles rondom phpBB.
Forumregels
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
Plaats reactie
koolmees

Nederlandse vertaling documentatie

Bericht door koolmees » 23 jul 2009, 08:30

Ik vind op http://www.phpbb.nl/documentatie/3.0/ wel een Nederlandse handleiding, maar die is nog niet af?? Ik krijg althans vanaf zo'n beetje punt 3 na het klikken op een onderwerp, dat de pagina niet bestaat. Is er een NL-handleiding, die al helemaal volledig is en waarin ook beschreven is hoe je bijvoorbeeld kleuren kunt wijzigen? Ik zag op de Engelse site wel een beschrijving én oplossing van mijn probleem, maar mijn Engels is onvoldoende om daar wat mee te doen.

Jim
Contacteer:

Re: Nederlandse vertaling documentatie

Bericht door Jim » 23 jul 2009, 14:06

Ik heb je bericht naar een eigen onderwerp gesplitst aangezien het niets te maken had met de nederlandse phpBB vertaling, de documentatie is iets anders. ;)

Daarbij, de nederlandse documentatie is inderdaad nog niet compleet op het moment, vanaf een bepaald moment zal je pagina's tegen gaan komen die niet werken.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » 24 jul 2009, 08:03

Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Derky
Contacteer:

Bericht door Derky » 24 jul 2009, 08:29

Daar werkt ook de helft nog niet van hoor. ;)

Plaats reactie