Plannen voor phpBB 3.0.6
Forumregels
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
Re: Plannen voor phpBB 3.0.6
Klinkt alsof phpBB terug in de aanval gaat met de spambots. 

Dat was ook nodig voor phpBB 2, maar is toen ook niet gebeurd. Ik vraag me af of de 4 systemen random met elkaar gaan werken, of de admin de keuze zal moeten maken tussen 1 systeem.Derky schreef:Dat is ook echt wel nodig helaas..
Je kan er 1 kiezen standaard, het is wel een idee om het random te laten gaan ja.
Hoewel ik phpBB 3.0.5 al prima vind, hoop ik nu al weer snel over te gaan naar 3.0.6!
Ik kan niet wachten op phpBB 3.0.6! Met name door de quick reply die deze keer wel is ingebouwd!
- Pinguin
- Pinguin
Ik vind quick reply toch voornamelijk speelgoed eraan. Stilaan wordt phpBB een compleet systeem en niet meer een aanvulling op een bestaande site. Met wat permissies heb je namelijk meteen een blog / nieuws systeem opgezet.
Ik mis in geheel phpBB 3 een beetje het knutsel werk, eigenlijk zit "vrijwel" alles er al in en dat is soms een beetje spijtig.
Verder kijk ik wel uit naar de nieuwe captcha systemen.
Ik mis in geheel phpBB 3 een beetje het knutsel werk, eigenlijk zit "vrijwel" alles er al in en dat is soms een beetje spijtig.
Verder kijk ik wel uit naar de nieuwe captcha systemen.
Je kan er toch alsnog aardig aan knutselen hoor. Om het netjes geïntegreerd te krijgen met je website kost aardig wat tijd. 

Dat wel, maar knutselen en daarna updaten gaat zo moeilijk in phpBB.
-
Dat ligt er aan hoe en wat je knutselt (met name de eerste). De updater is gemaakt op een manier dat hij in staat is om te werken met geknutselde installaties.
Proud member of the phpBB 

Mooi! En er is geen probleem met de combinatie updaten + mod installer geïnstalleerd?
-
Je bedoelt AutoMOD? Die levert helemaal geen problemen op aangezien die geen wijzigingen in de code maakt. Houd d'r alleen rekening mee dat hoe meer MODs je installeerd hoe groter de kans op conflicten.

Ik houd het meestal bij de topic-titels op de index en een quick reply bij een normale installatie
.

- ivobeegden
- Contacteer:
Ik was aan het zoeken om phbb met iets te koppelen voor een gadget aan de sidebar voor windows vista.
mogelijk leuk idee voor phbb
mogelijk leuk idee voor phbb

Komt er ook een versie zonder quick reply? (a)
Lijkt me niet dat ze 2 aparte versies gaan maken, je kan die optie wel uitschakelen dacht ik gezien te hebben.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
Sterker nog, de Quick Reply optie staat standaard uit, en je moet hem per forum aanzetten.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
-
Uiteraard niet, want dan zou je versies moeten uit geven waarin allerlei verschillende functies zijn uitgeschakeldbfw30 schreef:Komt er ook een versie zonder quick reply? (a)

de coders kennende zou je die opties gewoon heel makkelijk aan of uit kunnen gaan zetten 

Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
ik zie wel handige nieuwen dingen