phpBB 3.0.5 uitgebracht
Forumregels
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
phpBB 3.0.5 uitgebracht
Zojuist heeft Acyd Burn gemeld dat phpBB 3.0.5 is uitgekomen.
Mocht je geinteresseerd zijn in wat er allemaal is veranderd, neem een kijkje in de changelog.
Houd er rekening mee dat dit geen supporttopic is. Daarvoor kan je de supportforums gebruiken.
Mocht je geinteresseerd zijn in wat er allemaal is veranderd, neem een kijkje in de changelog.
Houd er rekening mee dat dit geen supporttopic is. Daarvoor kan je de supportforums gebruiken.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Re: phpBB 3.0.5 uitgebracht
woohoo!
anti bot spul beter is hopen doet
anti bot spul beter is hopen doet

Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
Zijn er wijzigingen in de taalpakketten?
Zoja, enig idee wanneer het Nederlands zal worden bijgewerkt ?
-
- Contacteer:
Kan er mij iemand een site of link geven ofzo waar alles stapje voor stapje uitgelegd staat in het nederlands en liefst met printjes?
Ik durf namelijk niet goed omdat ik niet echt in die ftp kan werken
Ik durf namelijk niet goed omdat ik niet echt in die ftp kan werken

Er zijn een paar toevoegingen gemaakt. Het Nederlandse taalpakket wordt op dit moment gevalideerd door het phpBB.com team. Ik verwacht dat je vrij snel het nieuwe taalpakket kan downloaden.Tazmanian schreef:Zijn er wijzigingen in de taalpakketten?
-
Beter dan gekraakt is niet heel moeilijkPietje15 schreef:Hopelijk in deze versie nóg betere spambot beveiliging

Proud member of the phpBB 

-
- Contacteer:
waarom staan al die bestandjes met bestandsnummer tussen haakjes ook in de nieuwste download? tijdens te installatie geeft hij daardoor namelijk steeds could not redeclare fouten aan het einde...
edit: en ik weet niet of het er mee te maken heeft, maar ik had eerder een engelse geinstalleerd, werkte goed, maar toen ik de nederlandse taalpack had geinstalleerd, en mijn taal in mijn profiel had veranderd kon ik niet meer op ucp.php komen, geeft een witte pagina terug.
Daarom heb ik nu dus maar even de nieuwste versie gedownload hier en geinstalleerd, en die geeft nu dus al direct die fout, omdat blijkbaar nl al als defoult is ingesteld...
edit2: ik zie nu dat in de download alle bestandjes dubbel zitten, waardoor hij dus die bastenjes aanmaakt met een nummer er achter
edit: en ik weet niet of het er mee te maken heeft, maar ik had eerder een engelse geinstalleerd, werkte goed, maar toen ik de nederlandse taalpack had geinstalleerd, en mijn taal in mijn profiel had veranderd kon ik niet meer op ucp.php komen, geeft een witte pagina terug.
Daarom heb ik nu dus maar even de nieuwste versie gedownload hier en geinstalleerd, en die geeft nu dus al direct die fout, omdat blijkbaar nl al als defoult is ingesteld...
edit2: ik zie nu dat in de download alle bestandjes dubbel zitten, waardoor hij dus die bastenjes aanmaakt met een nummer er achter
-
Jim schreef:Houd er rekening mee dat dit geen supporttopic is. Daarvoor kan je de supportforums gebruiken.

Proud member of the phpBB 

-
- Contacteer:
sorry, de latere puntjes werder inderdaad meer support, maar het feit dat de bestanden er dubbel in zitten, das toch gewoon een fout in de huidige zip die opgelost moet worden lijkt me?Erik Frèrejean schreef:Jim schreef:Houd er rekening mee dat dit geen supporttopic is. Daarvoor kan je de supportforums gebruiken.
Gevonden!
de fout van de witte pagina is dénk ik wel een fout in de bestanden en niet bij mezelf hoor!

op regel 339 mist een komma aan het einde waardor de array niet meer klopt en hij dus een witte pagina geeft... dit wordt op dit moment dus via de nieuwe distrubitie gewoon rustig versprijd....
ik maak zelf ook vaak genoeg programmeer foutjes, maar wordt zo iets hier niet voor een realease compleet gecontroleerd?
Laatst gewijzigd door volgensbartjes.nl op 01 jun 2009, 17:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Waarom werkt de pagina automatisch updaten niet ? krijg een 404 error ???
-
- Contacteer:
lijkt me meestal dat je een pagina vergeten ben te uploaden?nl1sms schreef:Waarom werkt de pagina automatisch updaten niet ? krijg een 404 error ???

Ik bedoel natuurlijk hier op deze site:
http://www.phpbb.nl/downloads/?c=2&f=ph ... _3.0.5.zip
Werkt niet....
http://www.phpbb.nl/downloads/?c=2&f=ph ... _3.0.5.zip
Werkt niet....
-
- Contacteer:
http://www.phpbb.nl/downloads/bestanden ... _3.0.5.zip moet je hebben... ze hebben zo te zien de link verkeerd aangepast 

Heb die fout ook gevonden. Zit trouwens ook in de language pack release op phpbb.comvolgensbartjes.nl schreef: Gevonden!
de fout van de witte pagina is dénk ik wel een fout in de bestanden en niet bij mezelf hoor!
op regel 339 mist een komma aan het einde waardor de array niet meer klopt en hij dus een witte pagina geeft... dit wordt op dit moment dus via de nieuwe distrubitie gewoon rustig versprijd....
ik maak zelf ook vaak genoeg programmeer foutjes, maar wordt zo iets hier niet voor een realease compleet gecontroleerd?

Is een kleine vergetelheid maar zal bij vele gebruikers voor heel wat problemen zorgen vrees ik.
-
- Contacteer:
wow, das wel heel slordig....Tazmanian schreef:Heb die fout ook gevonden. Zit trouwens ook in de language pack release op phpbb.comvolgensbartjes.nl schreef: Gevonden!
ik maak zelf ook vaak genoeg programmeer foutjes, maar wordt zo iets hier niet voor een realease compleet gecontroleerd?![]()
Is een kleine vergetelheid maar zal bij vele gebruikers voor heel wat problemen zorgen vrees ik.
is het daar ook al gemeld? als toch zoveel mensen dit downloaden, moet je toch na installatie gelijk merken dat je user panel het niet doet lijkt me?

Hmm.. dat is niet zo best, ik zal Tom en Lucas eens even schoppen.
-
- Contacteer:
als dat de nederlandse vertalers zijn: heb je gelezen van tazmanian dat het ook op de engelse versie al was?Derky schreef:Hmm.. dat is niet zo best, ik zal Tom en Lucas eens even schoppen.
Voor alle duidelijkheid. Ik heb het over de Nederlandse vertaling op phpbb.com.
Deze fout zit niet in de 'gewone' release op phpbb.com

-
- Contacteer:
aaaah, ik wist niet dat de nederlandse vertaling ook op phpbb stond. dan maggie wel schoppen!Tazmanian schreef:Voor alle duidelijkheid. Ik heb het over de Nederlandse vertaling op phpbb.com.