De reden hiervoor was dat we eigenlijk geen afscheid wilden nemen van onze favoriete Classic template.
Niet de beste reden, maar oké, de leden waren er aan gewend.
Nu is ons forum geconverteerd naar phpbb3 en ook al is het wennen is iedereen wel heel tevreden over de extra mogelijkheden. So far so good dus.
Dit even ter uitleg voor ik over dat phpbb2 forum begin.
Er is een lid op ons forum die op dat oude phpbb2 forum tot twee keer toe in de afgelopen weken een hle thread van meerdere (in een geval een paar honderd pagina's) deed verdwijnen.
Ze zegt zelf dat ze bij het verwijderen van haar bericht, lang op een knop drukte en dat toen het hele topic was verdwenen.
En wat nou het geval val?? Bij de eerste verdwenen thread kwam deze na anderhalve week weer tevoorschijn zomaar ineens stond het er weer. En in het tweede geval stond het er weer de volgende ochtend.
Er is maar 1 admin en dat ben ik.
Ik verander mijn wachtwoord om de paar weken in een moeilijk te raden wachtwoord dat ikzelf niet eens uit mijn hoofd ken.
Het was een php20.0.22 forum.

Heeft diegene gebruikt gemaakt van een lek?
Of is diegene toevallig op iets gestuit; heeft ze een bepaalde manier van handelen waardoor het haar wel gebeurd en andere mensen niet.
Maar ik snap het gewoon niet. En daarbij kunnen leden eigenlijk ook alleen maar hun laatste post verwijderen. Ik heb het twee andere leden nog laten uit testen. En zelf heb ik het met een testaccount uitgetest.
Ik weet niet of dit goed staat. Ik wil er graag achterkomen wat er is gebeurd en of diegene te goeder trouw is.
Als het hier niet goed staat waar zou ik dit dan kunnen posten?