Overstappen naar phpbb 3 of nog wachten?
Forumregels
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
Overstappen naar phpbb 3 of nog wachten?
Wat raden jullie aan? Al z.s.m. gebruik te maken van phpbb3 of nog even te wachten?
Zowiezo wil ik nog wachten op de foutloze nederlandse vertaling. Maar hoe zit het met die mods? Ik neem aan dat de phpbb2 mods niet werken op phpbb3?
Zowiezo wil ik nog wachten op de foutloze nederlandse vertaling. Maar hoe zit het met die mods? Ik neem aan dat de phpbb2 mods niet werken op phpbb3?
Re: Overstappen naar phpbb 3 of nog wachten?
Nee, de MODs van phpBB 2.x zullen niet werken op een phpBB 3.x board en je zult tijdens het (eventuele) update-proces de MODs die al geïnstalleerd zijn, zelfs kwijtraken.
Het upgraden naar 3.x kan wat mij betreft niet snel genoeg gaan, ik ben helemaal fan van phpBB 3.x geworden en vind het alleen maar voordelen hebben. Jammer dat er nog niet (veel) MODs voor zijn, maar dat komt met de tijd ook wel.
Dit soort keuzes zijn er om door jou gemaakt te moeten worden en hangen helemaal af van jouw wensen en eisen wat betreft Stijlen en Modificaties!
Het upgraden naar 3.x kan wat mij betreft niet snel genoeg gaan, ik ben helemaal fan van phpBB 3.x geworden en vind het alleen maar voordelen hebben. Jammer dat er nog niet (veel) MODs voor zijn, maar dat komt met de tijd ook wel.
Dit soort keuzes zijn er om door jou gemaakt te moeten worden en hangen helemaal af van jouw wensen en eisen wat betreft Stijlen en Modificaties!

Ik vergeet het belangrijkste: Kunnen de gebruikers en posts overgezet worden?
JaAlpha schreef:Ik vergeet het belangrijkste: Kunnen de gebruikers en posts overgezet worden?
Hebben we hier toch ook gedaan.. 

Owh lekker dom.. Natuurlijk... 

-
- Contacteer:
zou voor een site als dit, phpBB.nl, en een site als phpBB.com niet best zijn als dat niet konAlpha schreef:Owh lekker dom.. Natuurlijk...

• JochemOnline.nl •
Hoe is het gesteld met de beveiliging tegen spambots in vergelijking tot phpbb2 die standaard inmiddels zo lek als een mandje is ?
Er is een betere captcha 

Mag toch hopen dat dit niet het enige is 

De captcha is het engiste ja. De verwachting is dat die het tot 3.2 volhoud