Mooie overall_header template tweak!

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB2. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
ReevesNL

Mooie overall_header template tweak!

Bericht door ReevesNL » 26 mar 2004, 22:09

ey jongens ik heb ff snel de bovenkant aangepast omdat de standaard bovenkant er niet uit ziet :roll: je kan em bekijken op http://62.166.252.208 (let wel: het is een forum voor mijn school en is niet altijd online (gezien ik op school zit en mijn laptop me webserver is en die mee gaat naar school 8) )

wanneer je deze 'mod'/code (zo kan je het niet echt noemen geloof ik) ook wil hebben moet je me ff een mailtje sturen. overigens is het wel gebouwd op het mouse over effect... lijkt me dat je die ook wil (als je die nog niet hebt)... overigens is het forum erg kaal als je em bezoekt want je ziet alleen forums/topics wanneer geregistreerd... let hier dus niet op :wink:
Laatst gewijzigd door ReevesNL op 27 mar 2004, 00:03, 1 keer totaal gewijzigd.

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 26 mar 2004, 23:01

Ziet er zeker mooi uit :bier: maar een echte mod is het inderdaad niet, dit is een aanpassing van je template en geen extra of verbeterde functie van phpBB zelf. Bovendien kunnen ze dit zoieso van je overnemen als ze dat zouden willen, je source staat immers online. ;)

En ik heb nog een tip voor je; je gebruikt this.style.cursor='hand'; in je cel MouseOvers om de muiscursor aan te passen, maar dit werkt alleen in Microsoft browsers. Ik raad je aan om dit overal te verwijderen, en in plaats darvan dit in de Anchor tags te zetten:

Code: Selecteer alles

style="cursor:pointer;cursor:hand;"
in IE merk je dan geen verschil maar in Mozilla zal het nu ook werken. :wink:

ReevesNL

Bericht door ReevesNL » 26 mar 2004, 23:53

oke bedankt, nee is idd geen mod maar heb em toch maar ff hier neergezet, ik dacht.. maybe zijn sommigen hier te lui om de bron-code over te nemen dus ik wil het ook wel geven (bestand) 8) :thumb:

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 26 mar 2004, 23:59

Ik heb hem niet nodig, maar waardeer zeker dat je deze template tweak beschikbaar stelt. Ik heb hem verplaatst naar Styles Ontwikkeling. :idea:

ReevesNL

Bericht door ReevesNL » 27 mar 2004, 00:00

no prob.. en jongens jullie horen het.. bron-code rippen :wink:

Gesloten