signature

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB2. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
DimensioN

signature

Bericht door DimensioN » 13 feb 2004, 09:04

aangezien een signature een PNG is zijn de kleuren beperkt...maar er moet toch iest te doen zijn dat hij niet zo wordt:

Afbeelding

Luuk

Bericht door Luuk » 13 feb 2004, 14:02

Zet het in een .gif bestand en pas deze regel in signature.php aan!

Code: Selecteer alles

$image = "signature3.png"; 
Afbeelding

DimensioN

Bericht door DimensioN » 13 feb 2004, 14:24

nou, de signature.png zelf geeft de kleuren wel gewoon normaal weer..ligt het aan een code in sig.php?

edit..misschien hiermee te maken? :

$image = "signature.png";
$im = imagecreatefrompng($image);
$tc = ImageColorAllocate ($im, 0, 0, 0);
$red = ImageColorAllocate ($im, 255, 0, 0);

Leipo
Contacteer:

Bericht door Leipo » 13 feb 2004, 14:51

.png in .jpg veranderen en hij geeft al je kleuren flex weer!

DimensioN

Bericht door DimensioN » 13 feb 2004, 14:57

Leipo schreef:.png in .jpg veranderen en hij geeft al je kleuren flex weer!
ff doen dan, ik dacht dat het png MOEST zijn :D

edit: ff testen
Afbeelding
Laatst gewijzigd door DimensioN op 13 feb 2004, 14:58, 3 keer totaal gewijzigd.

Luuk

Bericht door Luuk » 13 feb 2004, 14:57

Niet als je de code veranderd
Afbeelding

DimensioN

Bericht door DimensioN » 13 feb 2004, 14:59

hmm..hij blijft lelijk...maar wijst wel naar de jpg :S
ik had em gerenamed van die png naar jpg...daardoor kwam het dacht ik..dus ik renamde trug naar png..opende met photoshop..save as jpg file..maar als ik dan upload..geeft ie kruisje :S

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 13 feb 2004, 16:59

Je moet hem namenlijk dan in signature.png ook weer renamen. Als ik het bestand in de browser laad krijg ik dit:

Code: Selecteer alles

Warning: imagecreatefrompng: 'signature.jpg' is not a valid PNG file in /home/sites/site1/web/phpBB2/signature.php on line 40

Warning: Supplied argument is not a valid Image resource in /home/sites/site1/web/phpBB2/signature.php on line 41

Warning: Supplied argument is not a valid Image resource in /home/sites/site1/web/phpBB2/signature.php on line 42

Warning: Supplied argument is not a valid Image resource in /home/sites/site1/web/phpBB2/signature.php on line 52

Warning: Supplied argument is not a valid Image resource in /home/sites/site1/web/phpBB2/signature.php on line 53

Warning: Supplied argument is not a valid Image resource in /home/sites/site1/web/phpBB2/signature.php on line 54

Warning: Supplied argument is not a valid Image resource in /home/sites/site1/web/phpBB2/signature.php on line 55

Warning: Supplied argument is not a valid Image resource in /home/sites/site1/web/phpBB2/signature.php on line 56

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /home/sites/site1/web/phpBB2/signature.php:40) in /home/sites/site1/web/phpBB2/signature.php on line 57

Warning: Supplied argument is not a valid Image resource in /home/sites/site1/web/phpBB2/signature.php on line 58

Warning: Supplied argument is not a valid Image resource in /home/sites/site1/web/phpBB2/signature.php on line 59

spiro
Contacteer:

Bericht door spiro » 28 feb 2004, 18:17

bestaat er ergens een toturail ofzo iets ?
Afbeelding

greetz spiro

Gesloten