Problemen met aanpassen css

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB2. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Freddy

Problemen met aanpassen css

Bericht door Freddy » 07 feb 2004, 20:55

Heren,

Ik snap er even helemaal niks meer van. Ik heb zoals in de tutorial staat mijn eigen template gemaakt. Deze werkt goed. Daarna ging ik dus de kleuren aanpassen en dat werkte niet (ik was bezig met de template.css) en ik opzoek (op phpbb.com) naar oplossing. Wat blijkt.. hij haalt alles uit theme_info.cfg....

nu kan je dat blijkbaar exporten etc...

Allemaal geprobeerd maar werkt niet.

Daarom mijn vraag: kan iemand mij even duidelijk uitleggen welke css file ik moet aanpassen zodat al de kleuren goed kan aanpassen en hoe zit het nu precies met style's en templates. Alles werkt verder goed alleen mijn aanpassingen worden niet doorgvoerd.

Kan iemand even een kleine uitleg geven ...

Alvast bedankt,

Freddy

Carlo Claessen

Bericht door Carlo Claessen » 07 feb 2004, 21:24

Kan je wat duidelijker zijn, welke stijl gebruik je???

Subsilver zelf maakt maar voor 5 % zowat echt gebruik van de css, als daar als tegen hanger fisubsilver tegen zet die maakt voor 99% van de css, ik zou dus moeten weten welke stijl je gebruikt
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien

Freddy

Bericht door Freddy » 07 feb 2004, 22:54

Ik gebruik de originele subSilver. Dit is dus niet echt makkelijk als ik jou goed begrijp. Die fisubsilver maakt dus wel gebruik van de css ?

waar kan ik kan ik die vinden en kan ik bij de fisubsilver gewoon aanpassingen maken en dan F5'en ??

mvg,

Freddy

Carlo Claessen

Bericht door Carlo Claessen » 08 feb 2004, 02:20

http://www.forumimages.com

en ja als antwoord
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien

Gesloten