hallo ik heb een menu van het I-net geplukt en die wou ik graag in me overall_header hebben staan inplaats van het menu dat ik nu heb.
hierbij staat natuurlijk alleen maar een beschrijving hoe ik het in me html pagina plaats.
ik heb het op verschillende manieren geprobeerd om hem in me overall_header toe te voegen maar dit wil niet echt zou iemand me een beetje op weg kunnen helpen???
dit is de readme die er bij zit:
- SmartMenu v2.0 (last updated July 15th, 2002) cross-browser edition
- By Constantin Kuznetsov Jr.
- Various improvements by DynamicDrive.com
** New futures of SmartMenu v2.1**
Now menu works in NS6, Opera6+
Added window/frame trageting in v2.1
To install this script, do the following 3 steps:
1) Add the following code inside the <HEAD> section of your page:
<style>
all.clsMenuItemNS, .clsMenuItemIE{text-decoration: none; font: bold 12px Arial; color: white; cursor: hand; z-index:100}
#MainTable A:hover {color: yellow;}
</style>
<script language="JavaScript">
//Top Nav Bar I v2.1- By Constantin Kuznetsov Jr.
//Modified by Dynamic Drive for various improvements
//Visit http://www.dynamicdrive.com for this script
var keepstatic=1 //specify whether menu should stay static (works only in IE4+)
var menucolor="#000000" //specify menu color
var submenuwidth=150 //specify sub menus' width
</script>
2) Copy and paste the below code into your webpage, RIGHT AFTER the <body> tag (proceeding any other tags):
<script language="JavaScript" src="menu.js"></script>
<script language="JavaScript" src="menucontext.js"></script>
showToolbar();
</script>
function UpdateIt(){
if (ie&&keepstatic&&!opr6)
document.all["MainTable"].style.top = document.body.scrollTop;
setTimeout("UpdateIt()", 200);
}
UpdateIt();
</script>
3) Upload the files "menu.js" and "menucontext.js" into your webpage directory (along with the above webpage, of course), and you're done!
The contents of the menu is stored inside "menucontext.js" To edit them, simply open up "menucontext.js" using any text editor, and change the links/text to your own. Save the modified file, and reupload it.
java menu
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- WebSiteNet
- Contacteer:
-
- Contacteer:
hoi Widean
Ik gebruik op mn site ook een menu van DynamicDrive.
Dit is TopNavBar II
Het voordeel (vindt ik) van deze is dat je de inhoud van je menu via DHTML dynamisch kan maken (dus op basis van switches in PHP zoals user_logged_in). Hiermee kan ik ingelogde gebruikers meer menu opties toekennen als gasten (en moderators/administrators nog meer).
Het menu wordt wel opgebouwd met JavaScript (een combinatie dus).
Bij de meeste javascript menu's moet je je menu opties in je .js-filetje kwijt en da's niet zo mooi vindt ik.
Als je t nou helemaal mooi wilt maken kun je met het door mij gebruikte menu ook menu-entries uit een database halen (kun je dus ook remote je menu entries aanpassen en hoef je niet je phpscript te wijzigen)
Kijk maar ns even, je weet mn site vast wel te vinden ...
mzzl
Ik gebruik op mn site ook een menu van DynamicDrive.
Dit is TopNavBar II
Het voordeel (vindt ik) van deze is dat je de inhoud van je menu via DHTML dynamisch kan maken (dus op basis van switches in PHP zoals user_logged_in). Hiermee kan ik ingelogde gebruikers meer menu opties toekennen als gasten (en moderators/administrators nog meer).
Het menu wordt wel opgebouwd met JavaScript (een combinatie dus).
Bij de meeste javascript menu's moet je je menu opties in je .js-filetje kwijt en da's niet zo mooi vindt ik.
Als je t nou helemaal mooi wilt maken kun je met het door mij gebruikte menu ook menu-entries uit een database halen (kun je dus ook remote je menu entries aanpassen en hoef je niet je phpscript te wijzigen)
Kijk maar ns even, je weet mn site vast wel te vinden ...
mzzl
MuziekVriek - mp3 MeetingPlaza
Check it out
Check it out
dit klinkt interesant jammer genoeg ben ik zelf niet zo weg met php en database bestanden of bedoel je dat hij al ergens staat???muziekvriek schreef: Bij de meeste javascript menu's moet je je menu opties in je .js-filetje kwijt en da's niet zo mooi vindt ik.
hoe heb jij het gefikst ik krijg alleen maar steeds fout in pagina te zien als ik alles toevoeg

De site van jou weet ik zeker nog te vinden

later