styles niet te veranderen in profiel

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB2. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
zone

styles niet te veranderen in profiel

Bericht door zone » 16 jun 2003, 14:47

ik ben samen met een maat van mij aan het leren hoe een phpbb werkt. We hebben een board op een freehost gezet en zijn flink aan het oefenen (en al talloze malen overnieuw begonnen.... :? ).

Ons probleem is het volgende:
Nadat we een nieuwe styl hebben toegevoegd, is het niet mogelijk om te switchen in het profiel, ondanks dat we de user overide goed hebben staan.
Dit geld ook voor als we een nieuwe taal hebben toegevoegd, die wilde ook al niet wijzigen in het profiel. Enig idee wat dit kan zijn?
Ik ben prima in vorm, dat buikje hoort bij die vorm!

Aeolus

Bericht door Aeolus » 16 jun 2003, 16:52

weet je echt heel erg zeker dat de user overide uit staat???

waar staat je forum? dan kan ik eens een kijkje nemen.
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !

zone

Opgelost

Bericht door zone » 17 jun 2003, 16:27

Het is al opgelost. Mijn collega had dezelfde vraag op het Duitse support gesteld, wat ik niet wist.
de oplossing zat hem in de avatar setting in de admin. bij 'avatar uploading toegestaan' moet de 'nee' aangevinkt zijn, wat dus niet het geval was....
Wel vreemd dat dit effect had op de verschillende styles....
Maar waarom zit die avatar functie er eigenlijk bij, want in profile kun je geen avatart uploaden, of het in de admin nu op ja of nee staat maakt niets uit....

In ieder geval bedankt voor de snelle reactie. :thumb:
Ik ben prima in vorm, dat buikje hoort bij die vorm!

Gesloten