Beheerderspaneel zwart na maken nieuw template

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB2. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Sneffets
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 dec 2007, 13:48

Beheerderspaneel zwart na maken nieuw template

Bericht door Sneffets » 05 dec 2007, 13:53

Beste,

Onlangs heb ik n.a.v. het artikel op de wiki (http://wiki.phpbb.nl/Eigen_stijl_maken_(phpBB2)) een nieuw template gemaakt. Dit is allemaal goed gegaan en ik kan door middel van het css bestand de opmaak van de pagina aanpassen. Er is hierbij echter een probleem ontstaan, namelijk wanneer ik het beheerderspaneel open, is dit helemaal zwart. Dit is hetzelfde als je een template hebt, waarbij geen kleuren zijn gedefinieerd. Waarschijnlijk is er ergens een verwijzing naar het stijlblad voor het administratiepaneel niet goed, maar ik kan dit niet vinden. Kan iemand mij helpen?!

Bij voorbaat dank!

Gebruikersavatar
Stef
Berichten: 9080
Lid geworden op: 04 jun 2003, 20:47

Re: Beheerderspaneel zwart na maken nieuw template

Bericht door Stef » 08 dec 2007, 12:54

Kijk eens of alles klopt, de stylesheet zal waarschijnlijk niet goed gelinkt staan.

Sneffets
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 dec 2007, 13:48

Re: Beheerderspaneel zwart na maken nieuw template

Bericht door Sneffets » 08 dec 2007, 13:31

Hoi Stef,

Bedankt voor je reactie. De stylesheet voor de normale pagina's staat als volgt gelinkt in overall_header.tpl.

Code: Selecteer alles

<link rel="stylesheet" href="templates/Juribes/{T_HEAD_STYLESHEET}" type="text/css"/>
Voor de gewone pagina's werkt de stylesheet ook, maar ik denk dat dit ook nog in een ander document moet, voor het beheerderspaneel, maar ik weet niet welk document dit dan zou moeten zijn!

Alvast bedankt voor je hulp!

Gebruikersavatar
Derky
Berichten: 4466
Lid geworden op: 07 apr 2005, 16:24
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: Beheerderspaneel zwart na maken nieuw template

Bericht door Derky » 12 dec 2007, 10:12

Je zou in het administratiepaneel naar de orignele subSilver stylesheet kunnen linken. :)
Want je heb waarschijnlijk gekozen voor achtergrond+tekst zwart.

Gesloten