Stijl aanpassen in mijn forum bij messageboard

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB2. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
marjo le comte
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jun 2007, 14:15

Stijl aanpassen in mijn forum bij messageboard

Bericht door marjo le comte » 04 jun 2007, 14:22

Hallo,

Ik heb net een forum aangemaakt bij messageboard. Er staan een aantal templates in het beheerderscentrum, maar ik weet niet hoe ik mijn forum in de gewenste kleuren zou kunnen krijgen. Ik ben op phpbb gebied nog een 0, maar gaarne bereid te leren.

Groetjes, Marjo

Gebruikersavatar
special18
Berichten: 700
Lid geworden op: 29 jan 2007, 16:31
Locatie: Lelystad
Contacteer:

Re: Stijl aanpassen in mijn forum bij messageboard

Bericht door special18 » 05 jun 2007, 02:19

Als je persoonlijke aanpassingen wilt maken dien je te betalen voor je hosting en niet gratis te verlenen krijgen. Anders kun je alleen andere template kiezen die beschikbaar zijn gesteld door de dienstverlener.

Er is een topic voor goedkope hosts evt.
http://www.animeresource.org Free Anime downloading and streaming, community forums and Anime Radio.

marjo le comte
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jun 2007, 14:15

Re: Stijl aanpassen in mijn forum bij messageboard

Bericht door marjo le comte » 05 jun 2007, 09:04

special18 schreef:Als je persoonlijke aanpassingen wilt maken dien je te betalen voor je hosting en niet gratis te verlenen krijgen. Anders kun je alleen andere template kiezen die beschikbaar zijn gesteld door de dienstverlener.

Er is een topic voor goedkope hosts evt.
De templates die in beheer staan krijg ik niet geinstalleerd, dat is juist mijn vraag. Hoe moet ik dit doen zodat het zichtbaar wordt?

Gebruikersavatar
Stef
Berichten: 9080
Lid geworden op: 04 jun 2003, 20:47

Re: Stijl aanpassen in mijn forum bij messageboard

Bericht door Stef » 05 jun 2007, 19:15

Support voor messageboards op messageboard.nl ;-)

Je maakt gebruik van phpBB via een forumdienst; deze diensten werken vaak anders dan een standaard phpBB. Hierdoor kunnen we je maar beperkt helpen. Zoek op de site van je forumdienst naar een support optie of overweeg naar een 'host' over te stappen en er zelf een phpBB forum te beginnen.

Gebruikersavatar
FlorisD
Berichten: 1595
Lid geworden op: 12 nov 2002, 21:06
Locatie: Vijfhuizen
Contacteer:

Re: Stijl aanpassen in mijn forum bij messageboard

Bericht door FlorisD » 05 jun 2007, 22:50

Ik zou hier nog even aan willen toevoegen dat ik na een korte test geen problemen ervaar met het toevoegen van stijlen op een messageboard.nl-forum. Dit is gewoon mogelijk in het administratiepaneel onder 'stijlen beheer' -> 'toevoegen'.
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting

Gesloten