Flashknoppen in SubSilver

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB2. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
ramonwiegers
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 aug 2006, 15:18

Flashknoppen in SubSilver

Bericht door ramonwiegers » 07 mei 2007, 11:29

Beste phpBB'ers

ik probeer heel simpel een aantal van de standaard knoppen te vervangen voor zelfgemaakte flash knoppen (swf'jes dus). Als ik dit vervang met andere text of plaatjes is dit geen probleem maar flash wil maar niet lukken...
Simpelweg hard in de index_body.tpl scripten mag helaas ook al niet?

Een andere oplossing zou een scriptje zijn dat als er op een plaatje of text geklikt wordt er een swfje tevoorschijn komt, maar dan liefst wel inscreen en niet via een popup....

Kan iemand mij hiermee helpen?

In het eerste geval moeten het ook echt mijn eigengemaakte swfjes zijn omdat er geluid onder zit wat van belang is omdat het namelijk voor mensen met een geestelijke beperking is bedoeld...

ik gebruik gewoon een aangepaste versie van het SubSilver template

Mijn dank zou groot zijn...

Met Vriendelijke Groet

Ramon Wiegers

Gebruikersavatar
Stef
Berichten: 9080
Lid geworden op: 04 jun 2003, 20:47

Re: Flashknoppen in SubSilver

Bericht door Stef » 27 mei 2007, 21:48

Ik heb 0,0 verstand van ActionScript, maar als daar een methode is om aan te geven in welk forum en id het topic zit moet het niet al te moeilijk zijn om het te laten werken. Dat zou je eerst moeten weten.

ElbertF
Berichten: 5803
Lid geworden op: 12 okt 2004, 08:34
Contacteer:

Re: Flashknoppen in SubSilver

Bericht door ElbertF » 27 mei 2007, 21:58

Je kan als het goed is GETs uitlezen met ActionScript. Dus door de "{FORUM_ID}" (deze schrijfwijze) op te nemen in het adres van het Flash-knopje kan je Flash te kennen geven om welk forum het gaat. Maar ook ik ben geen held in AS. :ugeek:

Coen
Berichten: 5387
Lid geworden op: 03 aug 2004, 10:25

Re: Flashknoppen in SubSilver

Bericht door Coen » 30 mei 2007, 12:04

Zoals je af kunt leiden uit de reacties hierboven denk ik dat je hier niet echt veel succes zult hebben voor dit soort vragen, omdat het toch erg Flash-specifiek is. Ik denk dat je meer kans hebt op een site als FlashFocus! :)

Gesloten