Hallo,
Ik heb eergisteren mijn pro_silver style gemodificeerd die ik van de phpBB SVN had gedownload. Hoewel alles goed gemodificeerd is zit ik met het probleem van de corners. Ik heb een achtergrond die van wit overloopt naar grijs. De corners van phpBB zijn gemaakt voor een witte achtergrond. Hierdoor ziet de lay out er niet echt perfect uit op het grijze stuk. Ik heb al nifty corners geprobeerd en andere gelijksoortige oplossingen, maar niks schijnt te helpen. Daarom dacht ik maar om hier een bericht er over te posten.
Ik moet dus een manier vinden om round corners te krijgen die mutli-functioneel op iedere achtergrond passen.
Alvast bedankt voor jullie reactie,
David90
prosilver corners!
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Behalve het feit, dat phpBB3 CVS niet ondersteund wordt, er is op phpBB.com alleen gelimiteerd support voor de betas.David90 schreef:phpBB3 CVS Compiled at: 2007 - 05 - 01
In principe zou het niet zo veel uitmaken dat het CVS is.
En over je achtergrond, beste kun je een kleur nemen die ongeveer in het midden zit van de kleur van je gradient waar de eerste korner begint, en de laatste eindigt, maar je blijft altijd de hoekjes zien.
DoubleJ - "Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan."