hulp bij verbouwen template

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB2. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
nisno
Berichten: 15
Lid geworden op: 20 apr 2007, 14:35

hulp bij verbouwen template

Bericht door nisno » 24 apr 2007, 11:57

Voor onze website, wil ik een forum maken.
Nu ben ik rond wezen snuffele in alle bestanden maar ben nog niet zo weg in al die kopelingen die ik tegen kom.

Is er iemand die mij kan helpen aan misschien een handleiding of misschien antwoord kan geven op een paar van mijn vragen.

vraag 1: Ik wil de link veranderen van het logo links boven waar kan ik dat vinden. Nu linkt hij door naar U_index waar kan ik achterhalen waar U_index naar linkt of staat U_index altijd voor een bepaald bestandje in php/tpl

vraag 2: terug koment op die U_INDEX ik kom allemaal koppelingen tegen die linken naar een bepaalde zoek term. U_INDEX U_FAQ etc
waar vind ik waar die allemaal aangekoppeld zijn.



mischien volgen er nog wel wat vragen later in deze topic dus kijk ook verder of je vragen van mij zien.

Niek
Berichten: 1818
Lid geworden op: 21 sep 2005, 19:04
Locatie: Vriezenveen
Contacteer:

Bericht door Niek » 24 apr 2007, 17:11

Zelf weet ik er ook niet alles van, maar ik dacht dat U_index en U_faq allemaal verstopt zaten in FORUM_ROOT/includes/page_header.php
Groetjes Niek

Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.

nisno
Berichten: 15
Lid geworden op: 20 apr 2007, 14:35

Bericht door nisno » 25 apr 2007, 09:58

ok bedankt inderdaad daar stond het :D

nog vraagje een duidelijke handleiding of uitleg waar ik wel deel van de pagina kan aan passen van het forum.
natuurlijk kan ik een deel aanpassen in de css maar wil bijvoorbeeld de tekst vlakken andere lay-out geven. waar vind ik een handleiding of uitleg over waar ik wat kan vinden.

:thumb: bedankt vast voor de hulp
biggest noob of all
just discovered the B: drive

Gesloten