Ik ben dus bezig met een eigen stijl (heb het al eens eerder gedaan maar heb destijds er voor gekozen om de bestanden van subSilver te vervangen met die van mij. Aangezien je niet alle bestanden meteen kan veranderen krijg je dus een forum dat half af is. Om dit te voorkomen wou ik deze keer mijn eigen stijl installeren en af en toe te switchen in de admin panel tussen subSilver en mijn eigen stijl, zodat mensen nog steeds het forum konden gebruiken, maar ik wel kon zien of ik goed bezig was.
Maar nu lukt het installeren dus niet. Ik heb de stijl geupload onder de map "topseries 4", ik heb subSilver.css veranderd in topseries4.css, heb subSilver.cfg veranderd in topseries4.cfg en heb in de theme_info.cfg die aanpassingen ook gemaakt. De .css heb ik inmiddels zo veranderd dat het met mijn stijl klopt maar heb qua bestanden alleen overall_header.tpl en overall_footer.tpl veranderd.
Nu is mijn vraag: Hoe komt het dat phpBB mijn stijl niet wil installeren. Als ik naar adminpanel -> stijlenbeheer ga, staat er gewoon niets, terwijl je mijn theme_info wel kan bewerken in het "aanmaken" menu (daar is hij leeg). Wat moet ik verder nog doen voordat phpBB mijn topseries4 stijl gaat zien als een aparte stijl?
Als er nog iets onduidelijk is hoor ik het wel, en alvast bedankt!
Stijl installeren
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.