Kan deze stijl niet in mijn forum krijgen

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB2. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
starrynowhere

Kan deze stijl niet in mijn forum krijgen

Bericht door starrynowhere » 03 feb 2007, 16:53

Hoi,

Ik kom er niet meer uit, ik doe alles volgens de handleiding, maar hoe nu verder?

Ik heb de NoseBleed stijl op mijn FTP server geknald en onder Management --> Stijlen beheer kan ik hem ook zien. Ik kan ook exporteren en dan krijg ik dit: theme_info.cfg.

Wat moet ik met dit bestand doen?

En bij mij is Stijlenbeheer --> Toevoegen helemaal leeg :( Waarom?

Thanks!

svenn
Contacteer:

Bericht door svenn » 03 feb 2007, 18:18

toevoegen is leeg, wil zeggen dat al je templates zijn geinstaleerd. Exporteren van een stijl kan je doen als je de kleuren veranderd hebt en je wil het op je server plaatsten (dacht ik ;)). Maar wat wil jij juist. Nosebleed erop maar je ziet hem niet ? Alles goed upgeload ?

starrynowhere

Bericht door starrynowhere » 03 feb 2007, 22:32

svenn schreef:toevoegen is leeg, wil zeggen dat al je templates zijn geinstaleerd. Exporteren van een stijl kan je doen als je de kleuren veranderd hebt en je wil het op je server plaatsten (dacht ik ;)). Maar wat wil jij juist. Nosebleed erop maar je ziet hem niet ? Alles goed upgeload ?
Nee werkt al thanks, zat een beetje stom te doen :roll:

Tweede vraag: Ik heb met het subSilver template BBProtection succesvol erop gekregen, maar nu heb ik mijn template naar Nosebleed gezet. Werkt de anti-spam functionaliteit nu nog? Of moet ik dat opnieuw doen?

Dit is de URL: http://www.muziekforum.net/forum/

Thanks.

Xanland
Contacteer:

Bericht door Xanland » 03 feb 2007, 22:58

Alleen de knoppen zijn weg, zoals report e.d.!

Maar de rest werkt nog wel, behalve als je alles uit hebt staan in de config. Maar dat zul je niet hebben. Dus alles werkt gewoon nog!
Mvg, Xanland.
phpBBmods
---
Muziekforum
---

starrynowhere

Bericht door starrynowhere » 04 feb 2007, 07:08

Xanland schreef:Alleen de knoppen zijn weg, zoals report e.d.!

Maar de rest werkt nog wel, behalve als je alles uit hebt staan in de config. Maar dat zul je niet hebben. Dus alles werkt gewoon nog!
Kan ik het wel weer eenvoudig toevoegen? Dus zeg alle aanpassingen die ik moest doen om het erin te krijgen, maar dan alleen onder de nieuwe template? Dan heb ik mijn knoppen weer terug enzo.... :)

Gesloten