Xmas style veranderd

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB2. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
*marianne*
Contacteer:

Xmas style veranderd

Bericht door *marianne* » 06 jan 2007, 23:57

Hoi,
Ik heb de Xmas style veranderd nu wil ik weten wat jullie ervan vinden maar veel belangrijker vind ik, ik heb een rubriek algemeen gemaakt met daaronder forum mededelingen en voorstellen.
Onder voorstellen mag uiteraard gepost worden maar onder forum mededelingen niet, dat wil ik zelf uiteraard aaleen maar kunnen doen.
Ik heb het topic als gesloten gezet maar kan toch gewoon posten!?!?!?
Althans dat vermoeden heb ik. Hoe sluit ik dat wel dan?

Ook wil ik weten of dat iedereen die een bericht plaatst te zien krijgt of het een gewoon of sticky bericht moet zijn.
ik zie het staan wanneer ikzelf een bericht maak onder bij de opties.
Waar zou ik dat eventueel moeten veranderen?

http://www.marianneweb.nl/forum/index.php

Groetjes Marianne
Een mens kan nooit genoeg leren.

Bee

Bericht door Bee » 07 jan 2007, 14:22

Beheerders kunnen altijd posten, ongeacht of het topic of het forum gesloten is. Met behulp van permissies en sluiten kan je wel andere volksstammen op je forum uitsluiten van het posten.

Door de permissies voor STICKY in een bepaald forum op REG te zetten, kunnen ook gebruikers stickies posten. Ik raad je overigens af dat te doen, want dan wordt het hele begrip sticky relatief nutteloos.

Verder zou ik misschien het logo een transparante achtergrondkleur geven (indien mogelijk), dat oogt een stuk mooier.
... Maar ik modereer (nog) niet.

villacavia

Bericht door villacavia » 07 jan 2007, 14:32

Het is handig om jezelf als "gewoon lid" te registreren, dan zie je als je onder die naam inlogt, wat een lid precies wel of niet kan.
Anita

SpuCci

Bericht door SpuCci » 07 jan 2007, 16:31

heel mooi ;-)

*marianne*
Contacteer:

Bericht door *marianne* » 07 jan 2007, 17:25

Ik heb het geprobeerd om mij kooklogo transparant te maken maar dan is de gif perse niet mooi, ik krijg zwarte randjes maar waar ik bovenin mijn welkomsttekst heb die achtergrond kan ik niet vinden anders zou ik die aanpassen aan mijn logo achtergrond dan zou ik wel 1 geheel hebben.
Een mens kan nooit genoeg leren.

Gesloten