achtergrond
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

achtergrond
hoi ,
ik ben dus geheel niuew met Phpbb , heb momenteel versie phpbb2.
Alles leuk maar heb een vraag of ik de achtergrond kan veranderen ?
momenteel bevat het achtergrond een witte kleur , maar die wil ik vervangen door een Gras achtig achtergrond omdat het forum te maken heeft met Voetbal.
Zou dat kunnen , bijvoorbeeld een gras Wallpaper gebruiken of kun je alleen maar met kleuren werken en zelf een stijl creeren ?
Als dat met het foto geval niet gaat kan iemand mij dan helpen aan een Gras achtig achtergrond doormiddel zelf een stijl te maken of iets in die richting ?
Alvast bedankt en jah sorry heb er geen kaas van gegeten dus vandaar die 'rare' vragen..met vriendelijke groeten Peter.
ik ben dus geheel niuew met Phpbb , heb momenteel versie phpbb2.
Alles leuk maar heb een vraag of ik de achtergrond kan veranderen ?
momenteel bevat het achtergrond een witte kleur , maar die wil ik vervangen door een Gras achtig achtergrond omdat het forum te maken heeft met Voetbal.
Zou dat kunnen , bijvoorbeeld een gras Wallpaper gebruiken of kun je alleen maar met kleuren werken en zelf een stijl creeren ?
Als dat met het foto geval niet gaat kan iemand mij dan helpen aan een Gras achtig achtergrond doormiddel zelf een stijl te maken of iets in die richting ?
Alvast bedankt en jah sorry heb er geen kaas van gegeten dus vandaar die 'rare' vragen..met vriendelijke groeten Peter.
-
- Contacteer:
ok bedankt heb het gevonden maar het blijft een raadsel.svenn schreef:ja dat kan met een cssdat hoor je hier terug te vinden :
templates/subSilver/subSilver.css
als ik het goed heb moet je of body of bodyline hebben afhankelijk van wat je wilt
Nu doe ik bij bodyline het kleur veranderen vervolgens klik ik op SAVE en werp het in mijn ftp server...bij de vraag overwright doe ik dus Yes , en als ik weer teug op het forum kijk is er helemaal niets veranderd.
Heb voor de gein eens dat kleur in bijna alle zinnen waar 'background color' inzit vervangen en opgeslagen etc(natuurlijk wel eerst een backup gemaakt)..maar het forum blijft gewoon hetzlefde er veranderd helemaal niets.