Misschien eventjes het probleem helemaal te vertellen. Toen ik in het administratiepaneel zat, had ik twee stijlen staan: Subsilver en Appalachia. De Appalachia stijl stond bij mij als de standaard stijl ingesteld, omdat ik deze wilde veranderen...
De naam van het template wilde ik veranderen naar een specifiekere naam voor het forum, daarom dat ik me wat in het "stijlen begeer" ging bezighouden. Daar heb ik het volgende veranderd:
Stijlnaam: Bellewaerde Winter (in plaats van Appalachia)
Stijl (of iets in die aard: Bellewaerde_Winter (in plaats van Appalachia)
Stijl css: bellewaerde.css (in plaats van Appalachia.css
Toen ik op bevestigen klikte, was er meteen een foutmelding toen ik naar het forum wilde:
phpBB : Critical Error
Could not open Bellewaerdefun_Winter template config file
DEBUG MODE
Line : 503
File : functions.php
Omdat ik nogal paniekerig was, heb ik meteen heel de template map "Bellewaerdefun_Winter verwijderd vanop het internet. Ik heb dus eigelijk geen enkel bestand meer van die map (wat volgens mij het grootste probleem zal zijn). Wanneer ik nogmaals probeerde op het forum, lukte het mij nog steeds niet om in te loggen. De andere gebruikers (die trouwens op de standaard Subsilver stijl werken) kunnen wél nog inloggen en posten
Volgens mij moet het dus echt om het bestand gaan die de gegevens bijhoudt van de administrator. Iemand een id hoe dit dan op te lossen is en wat ik zou moeten veranderen in dat bestand? Momenteel heb ik enkel de Subsilver en Appalachia stijlen upgeload...