dit is misschien een domme vraag, maarja ik kan het nergens vinden.
Ik weet dat er zo een code is die je dan voor en na een stukje code zet, en dan is dat enkel zichtbaar als je ingelogd bent.
Is er ook zo een stukje dat je dingen enkel zichtbaar kunt maken voor de admin? wat is dat dan?
Admin code
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- Jan
- Contacteer:
Open PAGE_TAIL.php (in includes)
Deze zie je nu staan, ik denk dat je nog een extraatje kan doen door
aan te passen, een andere naam te geven, een template waarde ervoor te maken, en in je overall_footer.tpl te zetten 
Succes
Code: Selecteer alles
//
// Show the overall footer.
//
$admin_link = ( $userdata['user_level'] == ADMIN ) ? '<a href="admin/index.' . $phpEx . '?sid=' . $userdata['session_id'] . '">' . $lang['Admin_panel'] . '</a><br /><br />' : '';
$template->set_filenames(array(
'overall_footer' => ( empty($gen_simple_header) ) ? 'overall_footer.tpl' : 'simple_footer.tpl')
);
$template->assign_vars(array(
'TRANSLATION_INFO' => (isset($lang['TRANSLATION_INFO'])) ? $lang['TRANSLATION_INFO'] : ((isset($lang['TRANSLATION'])) ? $lang['TRANSLATION'] : ''),
'ADMIN_LINK' => $admin_link)
);
$template->pparse('overall_footer');
Code: Selecteer alles
$admin_link = ( $userdata['user_level'] == ADMIN ) ? '<a href="admin/index.' . $phpEx . '?sid=' . $userdata['session_id'] . '">' . $lang['Admin_panel'] . '</a><br /><br />' : '';

Succes
ow, ok, thx voor de reactie, ik dacht dat het simpeler was
het enige dat ik eigenlijk wil doen is:
ik heb de nieuwste bank mod geïnstalleerd, daarbij ziet iedereen hoeveel iemand anders op zijnn bank heeft staan. En dat wil ik alleen aan de admins laten zijn.
dat is dus de viewtopic_body.tpl waar ik iets voor en na die code moet zetten denk ik
het enige dat ik eigenlijk wil doen is:
ik heb de nieuwste bank mod geïnstalleerd, daarbij ziet iedereen hoeveel iemand anders op zijnn bank heeft staan. En dat wil ik alleen aan de admins laten zijn.
dat is dus de viewtopic_body.tpl waar ik iets voor en na die code moet zetten denk ik
Het is zelfs nog wat lastiger, net zoals de switch_user_logged_in kan je als je die in page header definieert, niet in loops gebruiken.
Je zult in de loop waarin de bank waardes worden aangemaakt, een extra switch moeten inbouwen.
Je zult in de loop waarin de bank waardes worden aangemaakt, een extra switch moeten inbouwen.
DoubleJ - "Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan."