Eigen template maken
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
- Contacteer:
Eigen template maken
Ik wil een eigen template maken, en heb daarom het bestand van deze site gehaald met de beschrijving hoe ik dat moet doen.
Ik heb alles gevolgd (een nieuwe subsilver gedownload en bewerkt), alleen het probleem is dat ik geen Install.tpl kon vinden, dus ben ik maar doorgegaan zonder dat aan te passen maar nu ik de stijl upload staat hij niet in de lijst met stijlen die ik kan installeren.
Kan het met het missen van het install.tpl bestand te maken hebben? en zo niet waaraan dan wel?
Alvast bedankt, groeten Pieter
Ik heb alles gevolgd (een nieuwe subsilver gedownload en bewerkt), alleen het probleem is dat ik geen Install.tpl kon vinden, dus ben ik maar doorgegaan zonder dat aan te passen maar nu ik de stijl upload staat hij niet in de lijst met stijlen die ik kan installeren.
Kan het met het missen van het install.tpl bestand te maken hebben? en zo niet waaraan dan wel?
Alvast bedankt, groeten Pieter
-
- Contacteer:
-
-
Ik heb hetzelfde probleem, alleen is het uploaden bij mij wel goed via de ftp.
wanneer ik nu bij stijlenbeheer kijk zie ik onder TOEVOEGEN niet 1 stijl staan, dus kan ik hem ook niet instaleren,
Bij aanmaken kan ik hem wel omscrollen, wanneer ik dit doe komt mijn nieuwe styl wel te voorschijn bij management en exporteren maar nog steeds niet bij TOEVOEGEN.
Weet iemand wat er bij mij verkeerd gaat???????? hopende van wel
groet screech
wanneer ik nu bij stijlenbeheer kijk zie ik onder TOEVOEGEN niet 1 stijl staan, dus kan ik hem ook niet instaleren,
Bij aanmaken kan ik hem wel omscrollen, wanneer ik dit doe komt mijn nieuwe styl wel te voorschijn bij management en exporteren maar nog steeds niet bij TOEVOEGEN.
Weet iemand wat er bij mij verkeerd gaat???????? hopende van wel
groet screech
-