SubSilver achtergrondafbeelding geven
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

SubSilver achtergrondafbeelding geven
Ik wil heel het subsilver forum 1 achtergrond afbeelding geven (dit is 1 grote afbeelding die ahcter het hele forum zichtbaar moet zijn ipv het grijze en witte wat er normaal in SubSilver zit.
Hoe regel ik dit?
Hoe regel ik dit?
Door aan de tabel in je overall_header een achtergrond toe te voegen en te zorgen dat de cellen achtergrond op default staan.
Probeer eens:
Te vervangen met:
Plaatje.gif is dan de locatie naar jouw achtergrond. In bovenstaand voorbeeld wordt de achtergrond niet herhaalt.
Je kunt de code:
Toevoegen aan tabellen en cellen:
Als je een link hebt naar je forum en je precies aangeeft welke tabellen een achtergrond moeten hebben en of die achtergrond herhaalt moet worden kan ik de code proberen te wijzigen zodat hij precies doet wat jij wilt.
Lotte
Probeer eens:
Code: Selecteer alles
<table width="100%" cellspacing="10" cellpadding="0" border="0" align="center">
<table width="100%" cellspacing="10" cellpadding="0" border="0" align="center" style="background-image: url('plaatje.gif'); background-repeat: no-repeat; background-position: center top">
Je kunt de code:
style="background-image: url('plaatje.gif'); background-repeat: no-repeat; background-position: center top"
<table style="background-image: url('plaatje.gif'); background-repeat: no-repeat; background-position: center top">
<td style="background-image: url('plaatje.gif'); background-repeat: no-repeat; background-position: center top">
Lotte
-
Eigenlijk kan het nog makkelijker,
in de overall_header staat net boven dat tabel, de boddy tag
voer hier gewoon in
waarbij image.jpg dan je afbeelding is,
dan heb je je achtergrond.
Groetjes jeroen
in de overall_header staat net boven dat tabel, de boddy tag
<body bgcolor="#F8F8F8" text="#000000" link="#043698" vlink="#003090" onload="PreloadImages();">
background="image.jpg"
<body bgcolor="#F8F8F8" background="image.jpg" text="#000000" link="#043698" vlink="#003090" onload="PreloadImages();">
dan heb je je achtergrond.
Groetjes jeroen
-
Je moet een background opgeven in de .css van je template of soms overall_header.tpl (bij subSilver o.a)123Sandra123 schreef:Hallo, ik wil dit ook doen maar kan dat ook zonder html codes, groet, sandra
http://www.rappersonline - voor al je online rapmovies + downloads !