Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB2. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
DS9
-
Contacteer:
Bericht
door DS9 » 22 nov 2005, 17:33
Hier op zeze site:
De iconen naast de forums staan heten "folder_big.gif" en bij de posts "folder.gif. Dit is erg handig als je een figuur bij je forums onderdelen wilt aanpassen
Op mijn site worden voor de forums en de posts de zelfde plaatjes gebruikt en heten deze allebij "folder.gif". Niet erg handig dus als je een van beiden wilt aanpassen
Is het mogelijk om op mijn forum index de iconen van de forum onderdelen een andere naam te geven (folder.big.gif) zodat ik hiervoor ander iconen kan gebruiken?
Ik gebruik de NewActs stile op een Plus board en zo te zien is dit standaard zo gedaan in phpbb plus1.52
Laatst gewijzigd door
DS9 op 23 nov 2005, 18:56, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Bee
Bericht
door Bee » 22 nov 2005, 17:46
dat kan je aanpassen in newacts.cfg
... Maar ik modereer (nog) niet.
-
DS9
-
Contacteer:
Bericht
door DS9 » 22 nov 2005, 19:16
Hi,
Het is voor het grootste gedeelte gelukt, alleen in de index bij de furums met submappen wordt de grootte niet correct weer gegeven.
In de cfg file staat voor de afmeting:
De icons voor de forums:
Code: Selecteer alles
$images['forum'] = "$current_template_images/cat_folder_big.gif\" width=\"$folderbig_iw\" height=\"$folderbig_ih\" class=\"imgfolder";
$images['forum_new'] = "$current_template_images/cat_folder_new_big.gif\" width=\"$folderbig_iw\" height=\"$folderbig_ih\" class=\"imgfolder";
$images['forum_locked'] = "$current_template_images/cat_folder_locked_big.gif\" width=\"$folderbig_iw\" height=\"$folderbig_ih\" class=\"imgfolder";
en voor de forums met submappen (volgens mij):
//-- mod : categories hierarchy --------------------------------------------------------------------
//-- add
$images['category'] = "$current_template_images/cat_folder_big.gif";
$images['category_new'] = "$current_template_images/cat_folder_new_big.gif";
$images['category_locked'] = "$current_template_images/cat_folder_locked_big.gif";
Het gaat denk ik om de laatste code omdat daar verder geen maten opgegeven staan. Waar kan ik deze maten aanpassen???
-
DS9
-
Contacteer:
Bericht
door DS9 » 23 nov 2005, 17:53
*Help

-
Bee
Bericht
door Bee » 23 nov 2005, 18:04
DS9 schreef:
en voor de forums met submappen (volgens mij):
//-- mod : categories hierarchy --------------------------------------------------------------------
//-- add
$images['category'] = "$current_template_images/cat_folder_big.gif\" width=\"$folderbig_iw\" height=\"$folderbig_ih\" class=\"imgfolder";
$images['category_new'] = "$current_template_images/cat_folder_new_big.gif\" width=\"$folderbig_iw\" height=\"$folderbig_ih\" class=\"imgfolder";
$images['category_locked'] = "$current_template_images/cat_folder_locked_big.gif\" width=\"$folderbig_iw\" height=\"$folderbig_ih\" class=\"imgfolder";
Try, but don't die! Geen garantie.
... Maar ik modereer (nog) niet.
-
DS9
-
Contacteer:
Bericht
door DS9 » 23 nov 2005, 18:48
Krijg nou wat
Dit heb ik gisteren ook geprobeerd, alleen toen alleen even voor de cat_folder_big.gif image en toen ging het helemaal mis.
Nu toch maar weer even geprobeerd....en het werkt!!!
Dank je wel