Stijl : appalachia2
Wie kan mij eens simplistisch uitleggen hoe en waar ik de kleuren van m'n forum het best verander ? Wat ik zie hier het bos door de bomen niet meer...
ik zowat overal wat veranderd van kleur en nu klopt het natuurlijk niet meer... de meeste kleuren heb ik gewoon in het adminpaneel veranderd, dat lukte steeds best, maar nu ben ik in de overall_header.tpl bezig geweest (eigenlijk niet voor de kleuren maar voor de links bovenaan...).
Of de fout nu daar zit weet ik dus niet...
De achtergrondkleur van m'n categorieën is veranderd... is nu ook licht zoals de rest van m'n forumtabel, moet gradient zijn zalas de cellen ernaast...
De achtergrondkleur van de viewtopic en viewforum zijn ook niet meer juist, die was wit en nu is het donker beige zoals forum...
Wie kan me helpen ?
Vanessa
Waar welke kleuren veranderen ?....
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

het beste voor de kleuren open je:
Overall_header.tpl
daar zoek je het stuk tussen de :
<style>.....</style>
tags erstaat meestal goed bij waarvoor alles dient.
Overall_header.tpl
<style>.....</style>
DoubleJ - "Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan."
Maar daar staan de kleuren toch niet omschreven, bv :DoubleJ schreef:het beste voor de kleuren open je:
Overall_header.tpl
<style>.....</style>
Code: Selecteer alles
color : {T_BODY_TEXT};}
Als je even voor dat stukje leest zie je dit staan:
Daar staat dus waar de code voor bedoeld is.
In dit geval bepaald het de kleur/groote/lettertype/watdanook van de page1 ,2 , .... en van de navigatie in het forum.
dan weet je dus wat je aan het aanpassen bent en als je iets verandert weet je waar je de verandering moet zoekn.
/* Used for the navigation text, (Page 1,2,3 etc) and the navigation bar when in a forum */
In dit geval bepaald het de kleur/groote/lettertype/watdanook van de page1 ,2 , .... en van de navigatie in het forum.
dan weet je dus wat je aan het aanpassen bent en als je iets verandert weet je waar je de verandering moet zoekn.
DoubleJ - "Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan."
Ja, OK, maar daar staat bij colorDoubleJ schreef:Als je even voor dat stukje leest zie je dit staan:Daar staat dus waar de code voor bedoeld is.Code: Selecteer alles
/* Used for the navigation text, (Page 1,2,3 etc) and the navigation bar when in a forum */
color : {T_BODY_TEXT};}
groetjes,