Header bewerken
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Header bewerken
Als ik een logo van een template wil bewerken, bewerk ik meestal gewoon het logo, het kleine plaatje linksbovenaan. Maar ik wil graag een wat breder logo. Hoe pas ik dit aan?
- Menace2Society
Beide is mogelijk.Menace2Society schreef:Nu we het toch over de header hebben, ik wil graag van de tekst (home, gebruikers e.d.) tekstbuttons maken. Weet iemand wat ik dan in de code moet gebruiken? En of het mogelijk is een roll-over image toe te voegen?
En als je de woorden intoetst bij google vind je ongetwijfeld een script.
- Menace2Society
Ik kan het met dreamweaver ook doen ik vroeg me alleen af of het met de links dan wel werkt...Stefkuh schreef:Beide is mogelijk.Menace2Society schreef:Nu we het toch over de header hebben, ik wil graag van de tekst (home, gebruikers e.d.) tekstbuttons maken. Weet iemand wat ik dan in de code moet gebruiken? En of het mogelijk is een roll-over image toe te voegen?
En als je de woorden intoetst bij google vind je ongetwijfeld een script.
- Menace2Society
Ik ben er mee bezig geweest ik ben nog zoekende naar de juist afbeeldingen enzo. Het wil nog niet helemaal lukken.
Maar ik heb een andere vraag, op mijn oude forum had ik rond de 15.000 berichten. Ik heb regelmatig een ongecomprimeerde back-up gemaakt. Deze wil ik heel graag terugzetten, wat kan ik het beste doen?
Als ik het doe via restore back-up in phpbb zelf krijg ik 'kan pagina niet weergeven'.
Maar ik heb een andere vraag, op mijn oude forum had ik rond de 15.000 berichten. Ik heb regelmatig een ongecomprimeerde back-up gemaakt. Deze wil ik heel graag terugzetten, wat kan ik het beste doen?
Als ik het doe via restore back-up in phpbb zelf krijg ik 'kan pagina niet weergeven'.
Bekijk dit artikel eens.Menace2Society schreef:Maar ik heb een andere vraag, op mijn oude forum had ik rond de 15.000 berichten. Ik heb regelmatig een ongecomprimeerde back-up gemaakt. Deze wil ik heel graag terugzetten, wat kan ik het beste doen?