Templat credits weghalen.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- Cheeta
- Contacteer:
Wat te doen met iemand die aangeboden heeft een template te maken voor je en na een aantal tegenslagen de moed opgeeft???
Hij heeft wel merendeels van de images al af maar toen het tegen viel heeft die gelijk de template verwijdert. Gelukkig kon ik nog een gedeelte van de images redden!!
Nu mijn vraag:
Ik wil graag de template zelf verder afmaken. Wat moet ik dan in de copyright zetten??
Zoiets van
Officialy created by Candyman Finished by Cheeta??
Of wat anders???
mzzl 8)
Hij heeft wel merendeels van de images al af maar toen het tegen viel heeft die gelijk de template verwijdert. Gelukkig kon ik nog een gedeelte van de images redden!!
Nu mijn vraag:
Ik wil graag de template zelf verder afmaken. Wat moet ik dan in de copyright zetten??
Zoiets van
Of wat anders???
mzzl 8)
Don't mess with BD and save the Cheeta's!
Als ik van jou was, zou ik het hem eerst eens vragenCheeta schreef:Wat te doen met iemand die aangeboden heeft een template te maken voor je en na een aantal tegenslagen de moed opgeeft???
Nu mijn vraag:
Zoiets van
Of wat anders???
mzzl 8)

- WebSiteNet
- Contacteer: