style
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Je website is precies en logo en de intro is prachtigMeDieViL schreef:ja dan moet ik mn firewall altijd uitzetten, deed ik een uurtje gisteren dacht dat iedereen het dan wel gezien had... (het origineel bestand staat ook al terug dus...)
anywhay inplaats van da groen was het daar half wit ofzo...

ja ik ben hard aan website en forum bezigSPyKoN schreef:Je website is precies en logo en de intro is prachtigMeDieViL schreef:ja dan moet ik mn firewall altijd uitzetten, deed ik een uurtje gisteren dacht dat iedereen het dan wel gezien had... (het origineel bestand staat ook al terug dus...)
anywhay inplaats van da groen was het daar half wit ofzo..., alleen blijkt je forum niet te werken.

Heb je de flash intro zelfgemaakt?MeDieViL schreef:ja ik ben hard aan website en forum bezigSPyKoN schreef:Je website is precies en logo en de intro is prachtigMeDieViL schreef:ja dan moet ik mn firewall altijd uitzetten, deed ik een uurtje gisteren dacht dat iedereen het dan wel gezien had... (het origineel bestand staat ook al terug dus...)
anywhay inplaats van da groen was het daar half wit ofzo..., alleen blijkt je forum niet te werken.
die staan op flex trouwens, en ik probeer alles eerst op mn eigen pc uit voor ik het upload maar mn firewall staat nu dus terug aan....
-
- Contacteer:
ff een late reactie maar mag ik dan wel gewoon een andere template helemaal veranderen?webdev schreef:Ik zal je moeten teleur stellen. Die template hebben ze zelf gemaakt en er is kennis voor nodig om zo iets te maken. Er zit een copyright op die site dus je mag niks stelen.
en er staat copyricht op mag ik die wel veranderen (of naar mijn naam, of aan de template aanpassen)
ik ben bezig met ripple aan te passen, in de kleuren van Bman1blue
ik had net alles wel op de goede plaats maar het staat nog niet allemaal goed
maar ben druk bezig, heb al een aantal kleuren veranderd:
http://members.lycos.nl/forteensonly
(Is een oud forum, heb het forum overgeplaats)